Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

Παναγιωτόπουλος (βουλευτής ΝΔ): Αν ήμουν νεότερος, θα το σκεφτόμουν να πάω στο Survivor

«Νομίζω ότι θα πήγαινα και καλά στα αθλήματα, όμως η πείνα θα ήταν όντως μεγάλο πρόβλημα», δήλωσε ο βουλευτής
Θετικά θα έβλεπε το ενδεχόμενο της συμμετοχής του στο Survivor, εάν ήταν όπως λέει, λίγο νεότερος ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και πρώην υφυπουργός, Νίκος Παναγιωτόπουλος.
Ο κ. Παναγιωτόπουλος ρωτήθηκε για την περίοδο που ήταν αθλητής πόλο και τον λόγο που τα παράτησε. Ρωτήθηκε λοιπόν με αφορμή τον πολίστα Κώστα Κοκκινάκη, που συμμετείχε στο Survivor, εάν θα συμμετείχε στο παιχνίδι επιβίωσης.
«Υπήρξες αθλητής πόλο. Γιατί τα παράτησες;», ρώτησε δημοσιογράφος της εφημερίδας «Παραπολιτικά», με τον κ. Παναγιωτόπουλο να απαντά:
«Ο αθλητισμός για μένα είναι τρόπος ζωής. Προσπαθώ να γυμνάζομαι δύο με τρεις φορές την εβδομάδα. Οταν ήμουν μικρός, είχα ασχοληθεί με τον υγρό στίβο και μάλιστα είχα και πάρα πολλές επιτυχίες στην κολύμβηση και στην υδατοσφαίριση. Είχα φτάσει να είμαι μέλος των μικρών εθνικών ομάδων πόλο, όμως, για να συνεχίσω και να εξελιχθώ, θα έπρεπε να μεταγραφώ σε μία από τις μεγάλες ομάδες του κέντρου. Επέλεξα να μη δεχτώ τις προτάσεις που είχα, γιατί είχα προσανατολιστεί στις σπουδές μου εκείνη την εποχή. Συνέχιζα να παίζω πόλο με την παρέα μου, στην Καβάλα, για αρκετά ακόμα χρόνια ερασιτεχνικά»
Ο Κώστας Κοκκινάκης, ο πολίστας, πήγε στο Survivor. Εσύ θα πήγαινες;
«Οι πολίστες έχουν ειδικές αντοχές – μεταξύ άλλων και για να αντέχουν στο “ξύλο” κάτω από το νερό. Το πόλο είναι ένα πάρα πολύ απαιτητικό σπορ και ο πολίστας πρέπει να προπονείται διαρκώς πολύ σκληρά. Το φαινόμενο «Survivor» δεν με άφησε και εμένα ασυγκίνητο και δεν έχω κανέναν λόγο να το κρύψω. Αν ήμουν λίγο μικρότερος, ίσως να σκεφτόμουν να συμμετάσχω. Νομίζω ότι θα πήγαινα και καλά στα αθλήματα, όμως η πείνα θα ήταν όντως μεγάλο πρόβλημα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα