Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2020

ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ


Στίχοι - Μουσική : ΝΙΚΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ
ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
Στα μικρά τα καφενεία, στο παλιό το σινεμά
ένα βράδυ στη πλατεία ανταμώσαμε ξανά
μα η μνήμες μου δεν σβήνουν, είναι οι ρίζες τους βαθειά
είχε ο ήλιος βασιλέψει λιμενάρι, αγριλιά
Φιλιατρά χτυπάει η καρδιά μου
Φιλιατρά χτυπάει η καρδιά μου
σαν καμπάνα παναγιά μου
το Παρίσι λένε οι φήμες και στο στόμιο σειρήνες
ένα κάστρο με ιππότες, το Ιόνιο στις όχθες
παραμύθι στα όνειρα μου
Φιλιατρά χτυπάει η καρδιά μου...
Άγιο λάδι, Άγια ελιά μου
στα πελάγη στους κομήτες
δεν υπάρχεις στους πλανήτες
ένα βράδυ στη πλατεία, ανταμώσαμε ξανά
Στα μικρά τα καφενεία, κερασμένα τα ποτά
καθαρό νερό στη στάμνα, Σμουρτερό και Γιόλακα
ιστορίες παιδικές μου, αναμνήσεις και γλυκά




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα