Παρασκευή 25 Μαΐου 2018

Σκληρό bullying από καθηγητές εδικού σχολείου σε αυτιστικό μαθητή καταγγέλλει η μητέρα του

Η μητέρα ενός 11χρονου μαθητή καταγγέλλει ότι ο γιος της, μαθητής στο Ειδικό Σχολείο Κερατσινίου, δέχεται συστηματικό bullying - Υποστηρίζει ότι έχει καταγράψει άγριο ξύλο - "Κλειδώνουν τα παιδιά μέσα στη τάξη"
H Λένα Κωστή, μητέρα του 11χρονου μαθητή Γιάννη που πάσχει από διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή- αυτισμό αναγκάστηκε να καταφύγει σε τηλεοπτική εκπομπή για να βρε λύση στο άγριο bullying που καταγγέλλει ότι δέχεται ο γιος της. «Δέχεται άπειρες λεκτικές, σωματικές, συναισθηματικές και άλλες παρενοχλήσεις στο σχολείο του» ανέφερε σε εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού Epsilon.
Στην εκπομπή, κατήγγειλε ανάμεσα σε άλλα, ότι οι δράστες ήταν οι εκπαιδευτικοί του

σχολείου!
"Αναγκάστηκα να καταγράψω το παιδί μου, ο Γιάννης μου είναι αυτιστικός, και υστερεί στον αφηγηματικό λόγο. Ο Γιάννης δέχεται άπειρες λεκτικές, σωματικές, συναισθηματικές και άλλες παρενοχλήσεις στο σχολείο του", δήλωσε η μητέρα και πρόσθεσε ότι δράστες ήταν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου του.
"Έχω κάνει όλες τις νόμιμες ενέργειες, έχω πάει σε ιατροδικαστή για σημάδια που είχε στο σώμα του, το ΑΤ Κερατσινίου έκανε αυτεπάγγελτα τη διαδικασία αλλά δεν βγήκαν αποτελέσματα. Η συμπεριφορά του Γιάννη άρχισε να αλλάζει στο σπίτι, άρχισε να χτυπάει τους εκπαιδευτικούς που φέρνω στο σπίτι, άρχισε να κλαίει και να φοβάται τους χώρους του σπιτιού. Κατάφερε από μόνος του να μου αποκαλύψει ποιοί τον χτυπάνε. Αυτά τα παιδιά δεν μπορούν να πουν ψέματα".
"Άπειρες ηχογραφήσεις από ξύλο"
"Έχω ηχητικό υλικό με ουρλιαχτά, βία, μαρτυρία από άλλη δασκάλα που είναι παρούσα που λέει δεν το αντέχει αυτό που του κάνεις. Άπειρες ηχογραφήσεις από ξύλο. Έφτασαν να κλειδώνουν το παιδί μου μέσα στην τάξη, μαζί με το παιδί μου και τα υπόλοιπα παιδιά"
(φωτογραφία αρχείου) dikaiologitika

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα