Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019

Παρών για το Δήμο Τριφυλίας δηλώνει ο Κόλλιας

Βροντερό "παρών" δηλώνει ο πρώην δήμαρχος Τριφυλίας Κώστας Κόλλιας με χθεσινή του γραπτή δήλωση. Καυτηριάζει την μέχρι τώρα στάση των ανακοινωμένων και εκκολαπτόμενων υποψηφίων -όπως λέει ο ίδιος- για το δήμο, ενώ σημειώνει ότι λογαριάζει την παρότρυνση των συμπολιτών του για να μπει πάλι μπροστά.
Η μη ανακοίνωση μέχρι τώρα συνεργατών - υποψηφίων δημοτικών συμβούλων, αναρωτιέται με καυστικό τρόπο αν είναι εκδήλωση βοναπαρτισμού, αδυναμίας ή καιροσκοπισμός. Και καταλήγει λέγοντας πως σύντομα θα δημοσιοποιήσει τις προθέσεις και τις απόψεις του για το δήμο.
Αναλυτικά στη δήλωσή του ο κ. Κόλλιας αναφέρει:
«"Αισίως" μέχρι σήμερα έχουν δημόσια και επίσημα δηλώσει υποψηφιότητα για τον πολύπαθο Δήμο Τριφυλίας πέντε συμπολίτες μας, ενώ εκκολάπτονται δύο ή και τρεις ή και περισσότερες ακόμη υποψηφιότητες. Οι συμπολίτες μας αναρωτιούνται γιατί μέχρι

τώρα οι δηλωμένοι ως υποψήφιοι δεν έχουν γνωστοποιήσει έστω κι έναν πρώτο κατάλογο των συνεργατών τους - υποψηφίων δημοτικών συμβούλων, όπως συμβαίνει με τους υποψηφίους δημάρχους στους άλλους δήμους. Εκδήλωση βοναπαρτισμού, αδυναμία ή καιροσκοπισμός; Πάντως, η λαϊκή θυμοσοφία "Δείξε μου τους φίλους σου για να δω ποιος είσαι" εξακολουθεί να ισχύει, και όχι μόνο για τους δηλωμένους αλλά και για τους εκκολαπτόμενους υποψηφίους.
Καθόσον με αφορά: Τιμώ κι εγώ την τιμή που μου έκαναν οι συμπολίτες μου να με εκλέξουν πρώτο δήμαρχο Τριφυλίας, εισπράττω με ευγνωμοσύνη την αγάπη τους και τους ευχαριστώ για τον καλό τους λόγο, τη θετική εκτίμησή τους στις δημοσκοπήσεις που γίνονται (και μάλιστα χωρίς να έχω δηλώσει υποψηφιότητα) αλλά και την παρότρυνσή τους να μπω και πάλι μπροστά! Τη λογαριάζω τη γνώμη τους και πολύ σύντομα, σε συνέντευξη Τύπου, θα δημοσιοποιήσω τις προθέσεις μου αλλά και τις εν γένει απόψεις μου για τα τεκταινόμενα στο δήμο μας».    Κ.Μπ.eleftheriaonline

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα