Παρασκευή 16 Απριλίου 2021

Ξέσπασε ο ντελιβεράς που κατηγορείται ότι έκλεψε εμβόλια: "Βρήκαν τον φτωχό να τον κάνουν εξιλαστήριο θύμα" (video)


Είμαι το εξιλαστήριο θύμα, ένας φτωχός ντελιβεράς λέει ο διανομέας που κατηγορείται για κλοπή του φιαλιδιού με εμβόλιο. «Έχω κινηθεί εναντίον τους, δεν μπορούν να με προσβάλλουν έτσι»
Αρνείται τις κατηγορίες ο 46χρονος ντελιβεράς που συνελήφθη επειδή φέρεται να έκλεψε ένα φιαλίδιο με εμβόλια από το Κέντρο Υγείας της Αγίας Παρασκευής ενώ πήγε να παραδώσει καφέδες.
Αναφέρει ότι όσοι τον κατηγορούν έψαχναν ένα εξιλαστήριο θύμα, το οποίο βρήκαν στο πρόσωπο ενός φτωχού ντελιβερά, ενώ έκανε γνωστό ότι έχει κινηθεί νομικά εναντίον τους, καθώς όπως σημειώνει, μιλώντας στο Mega, «δεν μπορούν να με προσβάλουν ούτε εμένα ούτε την οικογένειά μου».
«Καταρχήν δεν ξέρω αν έχει αξία αυτό το πράγμα δεν γνωρίζω αν αυτό φιαλίδιο έχει αξία να κάτι αξίας το οποίο να γνωρίζω τι έχει αξία. Αν το έκανα δεν το έχω κάνει επουδενί οικογενειάρχης άνθρωπος είμαι. Έτσι δουλεύω για το μεροκάματο 12 ώρες την ημέρα με κάποιο λόγο να το κάνω». Προσθέτει ακόμα ότι «μου έκαναν ανάκριση. Έψαξαν να έψαξαν το μηχανάκι μου, το τσαντάκι, εξευτελιστικά… Δεν είμαι κανένας… ούτε στο στρατό δηλαδή δεν ένιωσα έτσι».
Ο 45χρονος σήμερα επιμελητής του λέει πως όχι μόνο δεν έκλεψε το φιαλίδιο αλλά ούτε καν πρόσεξε όπως μας λέει αν υπήρχαν δόσεις του εμβολίου στο γραφείο όπου παρέδωσε τις παραγγελίες.
«Δεν κοιτάμε ποτέ το χώρο η συναλλαγή πρέπει να γίνεται παντού σαν διανομέας. Αφήνουμε την εκάστοτε παραγγελία…»
«Στο μυαλό του επανέρχεται από προχθές η ίδια σκέψη πως αν τυχόν χάθηκε το φιαλίδιο ο ίδιος ίσως να ήταν εύκολος στόχος για να κρύψουν οι πραγματικοί ένοχοι τα ίχνη τους.
«Μου έκαναν ανάκριση. Έψαξαν να έψαξαν το μηχανάκι μου, το τσαντάκι, εξευτελιστικά… Δεν είμαι κανένας… ούτε στο στρατό δηλαδή δεν ένιωσα. »
Όλα ξεκίνησαν προχθές το απόγευμα λίγο πριν τις 4. Μία νοσηλεύτρια του εμβολιαστικού κέντρου τηλεφώνησε στην καφετέρια που βρίσκεται επί της λεωφόρου Μαραθώνος στο Γέρακα και λίγα λεπτά μετά ξεκίνησε ο ντελιβεράς για την παράδοση.
Στο βίντεο ντοκουμέντο του LIVE NEWS τον βλέπουμε να φτάνει και να μπαίνει από την είσοδο χωρίς όπως μας λέει να του γίνει θερμομέτρηση.
«Μπήκα μέσα στο εμβολιαστικό, κατευθείαν. Δεν με σταμάτησε κανείς για έλεγχο. Ούτε θερμόμετρο, ούτε τίποτα. Με φώναξαν μέσα. Η είσοδος δεν είχε ποτέ έλεγχο».
Τα πιο κρίσιμα είναι τα επόμενα λεπτά. Ο ντελιβεράς ανεβαίνει στο γραφείο που του είχαν υποδείξει. Όταν μπαίνει βλέπει δύο νοσηλεύτριες εκείνες τον κατηγορούν πως πάνω στη συζήτηση βρήκε την ευκαιρία να κλέψει το φιαλίδιο με τον ίδιο να επιμένει από την πρώτη στιγμή πως έφυγε, όταν έδωσε τους καφέδες και τα ρέστα.
Κατά την έξοδό του τον βλέπουμε να κάνει αναστροφή και να βγαίνει στο δρόμο. Δύο ώρες μετά από αυτές τις σκηνές ο ίδιος βρισκόταν στα χέρια των αστυνομικών.
«Η δικογραφία γράφει ότι το φιαλίδιο ήταν σε ένα γραφείο, δεν ξέρω ποιο, πώς το λένε. Ποιο γραφείο είναι αυτό. Σε ένα χάρτινο ειδικό, για να κρατάει την αμπούλα, σκεπασμένο με ένα γάντι. Άρα σημαίνει εγώ αν το πήρα θα έπρεπε να ξέρω ακριβώς πού είναι το κιβώτιο. Το χαρτί αυτό που το φυλάσσεται, πάνω σε ένα γάντι.»
Οι δύο νοσηλεύτριες ο διευθυντής του εμβολιαστικού κέντρου τι υποστηρίζουν πόσο 45χρονος ντελιβεράς ήταν ο τελευταίος μπήκε στο γραφείο πριν χαθεί το εμβόλιο.
«Τι να το κάνω να πάρω ένα φιαλίδιο να βάλω το όνομά μου την οικογένειά μου σε μία διαδικασία για να κάνω ένα παιχνίδι. Είμαι 45 χρονών και δεν είμαι για τέτοια παιχνίδια.»
Σε βάρος του 45χρονου σήμερα σχηματίστηκε δικογραφία και αφέθηκε ελεύθερος μέχρι να οριστεί η δίκη του.
Ο χρόνος παραμονής του 45χρονου ντελιβερά στο εμβολιαστικό κέντρο της Αγίας Παρασκευής είναι κάτι κρίσιμο για την υπόθεση.
Ο ίδιος μιλώντας στο LIVE NEWS και τον Νίκο Ευαγγελάτο ανέφερε: «ανεβαίνω πάνω, παραδίδω το καφέ, η κυρία που είχε παραγγείλει τον καφέ δεν ξέρω όνομα μου λέει δεν έχω λεφτά, γυρνάει στην συνάδελφό της της λέει να πληρώσεις εσύ. Λέει ναι, εκείνη παίρνει τον καφέ το πάει εκεί που ήταν για να το παραδώσει στη ρεσεψιόν. Με πληρώνει η κυρία, δίνω τα ρέστα, φεύγω, γυρίζω στο μαγαζί παίρνω επόμενη παραγγελία και συνεχίζω τη δουλειά μου. Δεν έκανα κάτι άλλο».
«Για να δω τα φιαλίδια εγώ δεν ξέρω πώς είναι αυτά ότι βγάζετε τις ειδήσεις στα σόσιαλ που βλέπω το σχήμα τους. Μόνο από εκεί τα ξέρω. Δεν έχω δει κάτι γιατί όμως όπως εγώ κοιτάω να κάνω τη δουλειά μου γιατί πρέπει να επιστρέψω γρήγορα να συνεχίσω τη δουλειά μου και οι παραγγελίες να πηγαίνουν όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Από ότι είδατε και από το χρόνο 4 λεπτά αυτά τα κερδίζουμε για να πηγαίνουν γρήγορα οι παραγγελίες να στο δρόμο άρα δεν ξέρω ούτε πού φυλάσσονταν και έτσι όπως έμαθα σκεπασμένο με γάντι θα έπρεπε να είμαι λίγο γιατρός…».
Σύμφωνα με τις καταθέσεις των ανθρώπων του εμβολιαστικού κέντρου ο άνθρωπος που κατηγορείται ότι έκλεψε το φιαλίδιο έκανε πολλές ερωτήσεις για τα εμβόλια.
«Δηλαδή θέλω να μου πείτε ότι σε τέσσερα λεπτά, παρέδωσα τον καφέ, έδωσα τα ρέστα, κατέβηκα κάτω και έκανα και κουβέντα και πήρα το φιαλίδιο. Πρέπει να είμαι πολύ γρήγορος και να πάρω αύξηση στη δουλειά μου. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα αυτά είναι. Συγνώμη που σας το λέω. Έτσι αυτά είναι λίγο πράγματα τα οποία εγώ είμαι το… κάτι έγινε, να το ψάξουν πιο καλά για να βρούνε το παίχτη.»
«Κι εγώ και άλλοι συνάδελφοί μου μπαίναμε μέσα, χωρίς έλεγχο πάντα, μπαίναμε μέσα εμβολιάστηκα δεν μας θερμομετρούσε και σε κίνδυνο τη δικιά μου την προσωπική της υγείας και των συναδέλφων Εγώ θεωρώ ότι βρήκανε έναν άνθρωπο σαν εξιλαστήριο θύμα, τον φτωχό νελιβερά για να καλύψουν δικά τους πράγματα».
Εγώ είμαι το εξιλαστήριο θύμα, ένας φτωχός ντελιβεράς που ψάχναμε κάπου να τα βρούνε και από κει και πέρα ποιος θα πληρώσει τη νύφη, ο φτωχός, όπως γίνεται πάντα εμείς δουλεύουμε για το μεροκάματο και εγώ και οι συνάδελφοί μου τρώμε κρύα βροχές και όλοι το ίδιο για να εξυπηρετήσουμε. Από εκεί και πέρα ναι εγώ κινηθεί νομικά εναντίον τους για να μάθουν ότι και οι φτωχοί έχουν ψυχή και αξιοπρέπεια. Δεν μπορούν να με προσβάλουν ούτε εμένα ούτε την οικογένειά μου».
Δείτε το βίντεο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα