Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2021

Έγκλημα στη Ρόδο: Στους έξι μήνες κατάλαβε η Ντόρα τον χαρακτήρα του πρώην συντρόφου της - Τι λένε συγγενείς και φίλοι


Η ξαδέρφη του θύματος δήλωσε ότι η Ντόρα φανταζόταν ότι θα υπάρξει κάποια δυσάρεστη κατάληξη - Το σκοτεινό παρελθόν του 42χρονου και τα «προφητικά» λόγια της κοπέλας - Ο δολοφόνος και αυτόχειρας υπήρξε παντρεμένος και κακοποιούσε την πρώην σύζυγό του - Τι δήλωσε η μητέρα του δράστη
«Χειριστικός, επιθετικός, βίαιος και παραβατικός», με αυτούς τους χαρακτηρισμούς έχει περιγραφεί από το στενό περιβάλλον της άτυχης 32χρονης Ντόρας ο 42χρονος δολοφόνος και πρώην σύντροφός της. Η ξαδέρφη του θύματος αποκάλυψε, μάλιστα, ότι η Ντόρα φανταζόταν την κατάληξη, ενώ η μητέρα της αδικοχαμένης εκπαιδευτικού προσπαθεί να συνειδητοποιήσει τον τρόπο με τον οποίο το παιδί της έπεσε νεκρό.
Τυφλωμένος από ζήλια, ο 42χρονος έστησε στην πρώην σύντροφό του ενέδρα θανάτου και την πυροβόλησε μέσα από το αυτοκίνητό του. Στη συνέχεια αυτοκτόνησε στο σπίτι του, ενώ πριν από την αυτοχειρία άφησε σημείωμα στο οποίο έγραφε: «Χωρίς την καλή μου δεν έχει νόημα να ζω».
Στο προφίλ και τη ζωή του δράστη επικεντρώνονται τις τελευταίες ώρες οι συζητήσεις.

Όπως έχει αποκαλυφθεί, ο πρώην σύντροφος της Ντόρας, ο οποίος ζήλευε παθολογικά τη νεαρή γυναίκα, σε σημείο που απαιτούσε να κοιμάται την ίδια ώρα με εκείνον, να μην βγαίνει, να μην κάνει αναρτήσεις στο διαδίκτυο, ακόμα και το να μην βλέπει τηλεόραση μόνη της, είχε βεβαρυμμένο παρελθόν.
Είχε υπάρξει παντρεμένος, με την πρώην σύζυγό του να τον έχει κατηγορήσει για σωματική βία, ενώ είχε προχωρήσει και σε ασφαλιστικά μέτρα σε βάρος του.
Μάλιστα, είχε υποστηρίξει ότι ο 42χρονος είχε φτάσει στο σημείο να την απαγάγει, βάζοντάς την να οδηγεί το αυτοκίνητό της με εκείνον στο πίσω κάθισμα να τη σημαδεύει με όπλο στο κεφάλι.
Τα πρώτα σύννεφα στη σχέση

«Δεν είχε απειλήσει την ξαδέρφη μου, αλλά η ξαδέρφη μου ήταν υποψιασμένη και ήθελε να χωρίσει», δήλωσε η ξαδέλφη του θύματος, η οποία αποκάλυψε ότι η άτυχη Ντόρα άρχισε να βλέπει τον πραγματικό εαυτό του 42χρονου όταν οι δυο τους προχώρησαν στο βήμα της συγκατοίκησης, ύστερα από έξι μήνες σχέσης.
Ο χωρισμός επήλθε τον Αύγουστο, όταν πια η Ντορα κατάλαβε, στις διακοπές, ποιος ήταν ο σύντροφός της.
Στη συνέχεια, φοβόταν να πάρει τα πράγματά της από το σπίτι του πρώην της και για αυτόν τον λόγο ζήτησε από τη μητέρα της να τη συνοδεύσει μέχρι εκεί.
«Δεν του άρεσε να ανεβάζει το παιδί μου φωτογραφίες, της το είχε απαγορεύσει. Το παιδί μου, το σεβάστηκε. Έβαλε μια μόνο φωτογραφία στα social media όταν του είπε η κόρη μου ότι θα φύγει και όταν έφυγε η κόρη μου, τον μπλόκαρε. Είναι η μόνη φωτογραφία που ανέβασε αυτός και έγραφε "Η δική μας ζωή". Την ανέβασε γιατί ήξερε ότι έχανε την κόρη μου», είπε, μετά το έγκλημα, η μητέρα της άτυχης κοπέλας.
«Είδα την κάννη του όπλου του δράστη. Τον κοίταξα στα μάτια και είδα το ‘’άδειο’’ βλέμμα του», σημείωσε, από τη μεριά του, αυτόπτης μάρτυρας και κάτοικος της περιοχής που βρέθηκε κοντά στο σημείο της δολοφονίας.
Όσα λέει η μητέρα του δράστη
«Έγινε το γεγονός;…Τελείωσε. Έφυγε το παιδί μου; Ήταν και οι δύο δυναμικοί. Δεν ρίχνω βάρος σε κανέναν. Κι ο γιος μου έκανε απλά λάθος επιλογές. Κι ήταν πολύ ευαίσθητος. Έμπλεξε με λάθος πρόσωπα. Δεν κατηγορώ καμία, καμία δεν κατηγορώ. Καμία. Η κάθε μία κατά τη δύναμή της. Το παιδί μου έμπλεξε με λάθος άτομα. Το παιδί μου είναι καλό. Έμπλεξε λάθος. Απλά», είπε η μητέρα του 42χρονου δολοφόνου και αυτόχειρα, που δίνει τη δική της εκδοχή για τη σχέση που διατηρούσε το ζευγάρι.
«Είχαν ένα κακό. Ένα κακό… και οι δύο έψαχναν… δεν ξέρω… εκείνη έκανε την αρχή, ακολούθησε και ο δικός μου… Έψαχνε το παρελθόν ο ένας του άλλου… και με ποιους, και με πόσους και με τι και μ’ αυτό… Χαζομάρες… Κι εκείνος είχε… την αγαπούσε κι ήθελε να την κρατήσει. Μου λέει ‘μαμά, όλα διορθώνονται’. Του λέω ‘δεν βελτιώνονται οι άνθρωποι…’…’Ναι, αλλά ρε μάνα, την αγαπάω’. Κι εκείνη μια μέρα έφυγε. Κατέβασε τις κουρτίνες, κατέβασε… πήρε τα σεντόνια, πήρε τις πετσέτες, ό,τι είχε φέρει μέσα στο σπίτι. Τέσσερις η ώρα το πρωί έφυγε. Κι 7 του μήνα, παραμονή στο γενέθλιο της Παναγίας, ξαναγύρισε η Ντόρα. Της λέω ‘αγάπη μου, κοριτσάκι μου, δεν ανοίγουμε τη πόρτα και φεύγουμε, δεν παραιτούμαστε έτσι’. Οκτώ φορές είχε φύγει και κοπάναγε τις πόρτες», πρόσθεσε.
Η Ντόρα δεν πρόλαβε να σωθεί από τα χέρια του ανθρώπου που της είχε κάνει τη ζωή κόλαση τους τελευταίους μήνες. Το σοκ για την πρώην σύζυγό του όταν έμαθε ότι η 31χρονη εκπαιδευτικός είχε εκτελεστεί από εκείνον, ήταν μεγάλο.
Κι εκείνη όπως και οι άλλες γυναίκες στη ζωή του, τον είδε στην πορεία να αλλάζει συμπεριφορά και δεν τον αναγνώριζε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα