Σελίδες

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΤΟΥ:Μιχάλης Χατζηγιάννης

thumb
Το παιχνίδι του σκληρού marketing στον χειμαζόμενο χώρο του τραγουδιού έχει ονοματεπώνυμο: Μιχάλης Χατζηγιάννης. Με την προσθήκη, φυσικά, της έτερης επικοινωνιακής «περσόνας» και πρόθυμης συμπαίκτριας Ζέτας Μακρυπούλια.  Ο Μιχάλης και η Ζέτα.
Το μεγάλο love story της εποχής μας στα media, με τα εκατοντάδες  posts αμφισβήτησης και ειρωνείας σε sites, blogs, twitter, facebook. Ο απαράβατος κανόνας της βιομηχανίας του θεάματος λέει ότι όταν πέφτουν οι πωλήσεις πρέπει να δημιουργήσουμε μια ιστορία έρωτα ή ένα σκάνδαλο για να ξανακερδίσουμε το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού. Έτσι, ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μόλις είδε τις πωλήσεις του να πέφτουν στο ναδίρ (πάνε οι εποχές που πούλαγε εκατοντάδες χιλιάδες δίσκων και σημείωνε ρεκόρ εισιτηρίων στις ζωντανές του εμφανίσεις) εμφάνισε τη Ζέτα.  Και να σου η επιβεβαίωση του έρωτα στην κάμερα του Star, όλες οι λεπτομέρειες για την πρώτη γνωριμία, τα πάντα στη φόρα. Ανερυθρίαστα, χωρίς μέτρο και με λύσσα για την επανάκτηση της χαμένης δόξας.
Η  θλιβερή πραγματικότητα όμως άλλα επιβεβαιώνει σε πείσμα των διαφημιστικών κλισέ δευτέρας διαλογής: τα νέα τραγούδια του Μιχάλη Χατζηγιάννη κυκλοφόρησαν σε δώρο σε κυριακάτικη εφημερίδα.

1 σχόλιο:

  1. ΑνώνυμοςΜαρτίου 17, 2011

    Το καλοκαιρι ετυχε να παω σε 2 συναυλιες του.Και οι 2 ηταν ασφυκτικα γεματες.Τα τραγουδια του γινονται συνεχεια επιτυχιες(ισως οχι σε τοσο μεγαλο βαθμο οσο παλαιοτερα,αν και το Καλοκαιρι μου εγινε υπερβολικα τεραστια επιτυχια).Επισης απ' οτι εμαθα οι συναυλιες που εδωσε τωρα ηταν επισης γεματες απο ατομα που ηταν μεσα...οποτε ποιο το νοημα να παιξει τετοιο παιχνιδι???Ειναι πραγματικα ο μονος που πουλαει ακομα σε αυτον τον βουρκο της ελληνικης μουσικης.Θα μου πειτε υπαρχουν και πιο ποιοτικα...Πουλανε?οχι...ο Χατζηγιαννης τ' αξιζει?ο χρονος θα δειξει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα