Σελίδες

Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Παιδικοί σταθμοί: Νέο «λουκέτο» από ΚΕΔΕ, ΠΟΕ-ΟΤΑ τη Δευτέρα

«Λουκέτο» (το δεύτερο μέσα σε πέντε ημέρες) στους παιδικούς σταθμούς βάζουν ΠΟΕ-ΟΤΑ και ΚΕΔΕ, τη Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου, ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου στη Βουλή. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η απόφαση ελήφθη μετά το αδιέξεδο στη σημερινή συνάντηση της ΚΕΔΕ μαζί με τα Προεδρεία της ΠΟΕ-ΟΤΑ, ΠΑ.ΣΥ.ΒΝ και της ΔΟΕ με τους υπουργούς Εσωτερικών Π. Σκουρλέτη, Παιδείας Κ. Γαβρόγλου και Αν. υπουργό Κοινωνικής Αλληλεγγύης Θ.Φωτίου στο υπ. Εσωτερικών.
Ειδικότερα αποφασίστηκε το κλείσιμο των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών τη Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου. Την ίδια μέρα στις 12 ο μεσημέρι θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλ. Κλαυθμώνος και ακολούθως πορεία προς τη Βουλή, όπου θα κατατεθούν οι υπογραφές των χιλιάδων γονέων που συγκεντρώθηκαν.
Νωρίτερα κατά τη συνάντηση ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ διατύπωσε την πρόταση με την

οποία συνηγορούν η ΠΟΕ-ΟΤΑ και ο Πανελλήνιος Σύλλογος Βρεφονηπιαγωγών να αποσυρθεί η επίμαχη διάταξη από το Νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για την ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, ή να υπάρξει η δυνατότητα δυνητικής εφαρμογής της.
Πατούλης: Να αποσυρθεί η διάταξη και να δημιουργηθεί κοινή επιτροπή
Παράλληλα διατύπωσε την πρόταση να συσταθεί άμεσα μία κοινή επιτροπή με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων. Αντικείμενο της επιτροπής θα είναι, όπως επισήμανε, η καταγραφή των προβλημάτων στις δομές και η αξιολόγηση των στατιστικών στοιχείων με στόχο να συζητηθούν πιθανές τροποποιήσεις και δυνατότητες ευελιξίας της προωθούμενης απόφασης προκειμένου να είναι εφαρμόσιμη, κατά τη μεταβατική περίοδο, η οποία από το υπουργείο προσδιορίζεται στα 3 χρόνια.
«Είμαστε υπέρ των μεταρρυθμίσεων αρκεί να έχουν ένα ρεαλιστικό πεδίο εφαρμογής» τόνισε και πρόσθεσε πως βιώσιμες λύσεις βρίσκονται μόνο μέσα από διαδικασίες διαλόγου και όχι με αιφνιδιαστικές αποφάσεις, χωρίς να έχει προηγηθεί διαβούλευση με τους εμπλεκόμενους φορείς.
Από την πλευρά του ο υπουργός Παιδείας αρνήθηκε την απόσυρση της επίμαχης διάταξης και δήλωσε την πρόθεση του να συσταθεί κοινή ομάδα εργασίας για την αξιολόγηση των προβλημάτων που προκύπτουν, κατόπιν όμως της ψήφισης του Νόμου.
Σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ τόνισε τα εξής:
«Επιμένουμε στο αίτημα μας να αποσυρθεί η διάταξη από το Ν/Σ που αφορούν στην ένταξη παιδιών ηλικίας 4 ετών στην υποχρεωτική εκπαίδευση και να ακολουθήσει διάλογος ή να εφαρμοστεί δυνητικά, καθώς θα υπάρξουν ιδιαίτερα δυσμενείς συνέπειες στον προγραμματισμό χιλιάδων οικογενειών και στη λειτουργία των δημοτικών δομών.
Παράλληλα επαναδιατυπώνουμε το αίτημα μας για άμεση συνάντηση με τον Πρωθυπουργό, προκειμένου να τον ενημερώσουμε για τις δυσμενείς επιπτώσεις που θα προκαλέσει σε οικογένειες και εργαζόμενου η ψήφιση αυτής της διάταξης.
Η άρνηση του υπουργού Παιδείας Κ. Γαβρόγλου να αποδεχθεί τα αιτήματά μας οδηγεί σε αδιέξοδο δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενες οικογένειες. Με δεδομένο και το σημαντικό δημογραφικό πρόβλημα στη χώρα μας, η συγκεκριμένη απόφαση, πιστεύουμε ότι θα λειτουργήσει ανασταλτικά στην απόφαση των νέων να κάνουν περισσότερα παιδιά.
Παράλληλα τορπιλίζει την ομαλή λειτουργία 1.600 δημοτικών δομών που εξυπηρετούν χιλιάδες οικογένειες με υποδειγματικό τρόπο, απαξιώνει τον παιδαγωγικό ρόλο του εκπαιδευτικού προσωπικού και θέτει σε κίνδυνο τις θέσεις εργασίας δεκάδων συμβασιούχων εργαζομένων στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς.
Συνεχίσουμε δυναμικά τον αγώνα μας μέχρι να δικαιωθούμε. Καλούμε τους εργαζόμενους και τους γονείς στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας της Δευτέρας, στην πλατεία Κλαυθμώνος. Μαζί με τους εργαζόμενους αλλά και τους χιλιάδες γονείς που αγωνιούν διεκδικούμε το αυτονόητο. Να μην ψηφιστεί μία διάταξη που δεν θα μπορεί να εφαρμοστεί στην πράξη, ή τουλάχιστον να είναι δυνητική η εφαρμογή της.
Δεν θα δεχθούμε πολιτικές που απαξιώνουν, συρρικνώνουν και αποδομούν ένα νευραλγικό κομμάτι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που είναι οι Παιδικοί Σταθμοί, οι οποίοι είναι στελεχωμένοι με εξειδικευμένο παιδαγωγικό και βοηθητικό προσωπικό και παρέχουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες».aftodioikisi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα