Σελίδες

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019

Οι ιδρυτές του ΕΑΠ Γ. Παπανδρέου- Γ. Πανάρετος παρεμβαίνουν για τη συγχώνευση με το ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας


Έκκληση προς την κυβέρνηση και τον ίδιο τον Πρωθυπουργό να μην προχωρήσουν σε μια ενέργεια υποβάθμισης που ισοβαθμεί με την ουσιαστική κατάργηση του Ανοιχτού Πανεπιστημίου, απηύθυνε ο πρώην πρωθυπουργός και ιδρυτής του ΕΑΠ Γιώργος Παπανδρέου, κατά τη σημερινή συνάντηση με αντιπροσωπεία του Ανοικτού Πανεπιστημίου αποτελούμενη από τους Κοσμήτορες, καθηγητές Αθανάσιο Μιχιώτη και Ιωάννη Καλαβρουζιώτη, και τον εκπρόσωπο των μελών ΔΕΠ καθηγητή Αυγουστίνο Δημητρά, παρουσία του πρώην υφυπουργού Παιδείας Γιάννη Πανάρετου.
“Οι επιπτώσεις παρόμοιας ενέργειας θα είναι εξαιρετικά αρνητικές” τόνισε ο Γ. Παπανδρέου και υπογράμμισε: Θα ακυρώσουν μια προοδευτική μορφή δια βίου εκπαίδευσης.
Μιας εκπαίδευσης που είναι προσβάσιμη από όλους τους πολίτες, ανεξάρτητα ηλικίας, εκπαίδευσης που υποστηρίζει το δικαίωμα στην μόρφωση σε ειδικές ομάδες όπως του εργαζόμενου, της μητέρας που λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων δεν είχε την ευκαιρία να σπουδάσει, του κάθε πολίτη που θέλει να ανοίξει νέους ορίζοντες μέσω της μόρφωσης.
Καλούμε την Κυβέρνηση να σεβαστεί:

i) Τους 30 χιλ. πολίτες όλων των ηλικιών που τα 20 τελευταία χρόνια απέκτησαν πτυχίο πανεπιστημιακής εκπαίδευσης χωρίς να χρειάζεται να εγκαταλείψουν τις εργασίες τους ή τον τόπο κατοικίας τους.

ii) Τους 40 χιλ. πολίτες που σπουδάζουν σήμερα στο ΕΑΠ ώστε να μπορέσουν να συνεχίσουν απρόσκοπτα τις σπουδές τους.

iii) Τους διδάσκοντες στο ΕΑΠ που προσπαθούν να επιτελέσουν ένα εξαιρετικά σημαντικό κοινωνικό έργο.

Ο Γ. Παπανδρέου ζητά από την κυβέρνηση “να προχωρήσει στην αναβάθμιση της λειτουργίας του ΕΑΠ ενισχύοντας την αυτονομία του, παράλληλα με την δυνατότητα συνεργειών με αλλά εκπαιδευτικά ιδρύματα εντός και εκτός Ελλάδας, για να επιτελέσει με ακόμα καλύτερο τρόπο το μοναδικό εκπαιδευτικό και κοινωνικό έργο που επιτελεί”.
esos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα