Σελίδες

Σάββατο 17 Αυγούστου 2019

Θα πάει μακριά η…βαλίτσα για το Πάτρα-Πύργος- Τσακώνα

Η ιστορία με την κατασκευή και ολοκλήρωση του Πάτρα- Πύργος - Καλό Νερό Τσακώνα, απ' ότι φαίνεται θα τραβήξει σε…μάκρος κι αυτό θα αποβεί σε βάρος των πολιτών, αφού η μικροπολιτική έχει κυριαρχήσει επί της αναγκαίας υλοποίησης του έργου.
Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής στη συνέντευξή του στον «Ε.Τ.» της περασμένης Κυριακής, σχολίασε, μεταξύ άλλων, και τα εξής: Πρώτον, ότι η σημερινή κυβέρνηση δεν έχει καμία διάθεση ρεβανσισμού γι’ αυτό και όλοι οι διαγωνισμοί που παραλάβαμε εξετάζονται με μοναδικό κριτήριο το δημόσιο συμφέρον, δηλαδή χρόνο υλοποίησης, κόστος, νομιμότητα και εξυπηρέτηση του πολίτη. Δεύτερον, ότι τα θέματα του υπουργείου Υποδομών δεν είναι απλά και χρειάζονται σοβαρή μελέτη και αξιολόγηση όλων των δεδομένων μέχρι να καταλήξουμε στη βέλτιστη λύση.
Για την υλοποίηση του project Πάτρα-Πύργος σημείωσε ειδικότερα:  "Το Πάτρα-Πύργος είναι το πιο αδικημένο έργο. Ήταν όλα έτοιμα για τη δημοπράτησή του ως ενιαίο έργο το 2015, αλλά η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ δυστυχώς πήρε όλες τις λάθος αποφάσεις. Δεν το λέω τώρα, το φωνάζουμε επί 4,5 χρόνια και είχαμε εγκαίρως τονίσει ότι οι κατατμήσεις οδηγούν σε τεράστια προβλήματα. Και δεν έφταναν αυτά, προστέθηκαν κι άλλα: Παραλάβαμε χώρο που αντί για εργοτάξιο είχε 50.000 τόνους σκουπιδιών. Σήμερα εξετάζουμε όλες τις εργολαβίες. Μία προς μία. Όλα τα δεδομένα είναι στο τραπέζι και ελέγχονται όλες οι εναλλακτικές. Σύντομα θα έχουμε λύση που θα οδηγήσει στην υλοποίηση του έργου και όχι στη δημιουργία ακόμη ενός «κουφαριού». Εμείς θέλουμε πραγματικά το έργο και δεσμευόμαστε ότι θα γίνει".
  
Η απάντηση του ΣΥΡΙΖΑ 
Στα παραπάνω απάντησε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Βαρεμένος. Ειδικότερα, είπε ότι "η κυβέρνηση της Ν.Δ. και ο Υπουργός Μεταφορών παραμένουν εγκλωβισμένοι σε ένα ψεύτικο, μηδενιστικό, τοξικό αφήγημα, που ανέπτυξαν προκειμένου να αντιπολιτευτούν τον ΣΥΡΙΖΑ και τώρα ως κυβέρνηση εξακολουθούν να κάνουν ασκήσεις λαϊκισμού, παρά τα «πολιτικά ατυχήματα» που αυτές οι ασκήσεις προκάλεσαν προσφάτως και στον Υπουργό. Έχουμε λοιπόν και λέμε σχετικά με όσα ανέφερε ο κ. Καραμανλής: "Από τα λεγόμενα προκύπτει ότι είναι η 2η φορά που η Ν.Δ. πάει να ακυρώσει την υλοποίηση του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Πύργος.
 Η πρώτη ήταν το 2014 όταν έβγαλε έξω από τη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού, το μισό αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος-Καλό Νερό-Τσάκωνα. Το έβγαλαν απ’ έξω χωρίς να διασφαλιστεί ότι είναι ένα εγκεκριμένο έργο, ως προς τη διατομή και τη χρηματοδότησή του.
Τώρα τι ακριβώς «απειλεί» να κάνει το Υπουργείο; Να σταματήσει την υλοποίηση του έργου, όταν στα 5 τμήματα έχουν εγκατασταθεί οι κατασκευαστές και υλοποιούν τη σύμβασή τους, ενώ στα άλλα 3 μπορούν να ξεκινήσουν εντός 2 μηνών;
Φαντάζομαι ότι γίνεται αντιληπτό πως το συγκεκριμένο έργο δεν είναι η Νομική Σχολή Πατρών για να ακυρωθεί η δημιουργία της, αλλά κάτι που η ακύρωσή του μπορεί να έχει ως συνέπεια αποζημιώσεις, προσφυγές, μεγάλη καθυστέρηση ή και αμφισβήτηση της σκοπιμότητας του έργου, ως μεγάλου αυτοκινητοδρόμου.
Το βασικό ερώτημα τελικά είναι: Τί ακριβώς απασχολεί την ηγεσία της Ν.Δ.; Η ολοκλήρωση των έργων ή η δικαίωση της μηδενιστικής πολιτικής που ακολούθησε ως αντιπολίτευση; Ή μήπως απλώς πρόκειται για διολίσθηση σε πρακτικές που οδήγησαν σε χρεοκοπία της χώρας;".
Του Αντώνη Πετρόγιαννη, tharros

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα