Σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας έως τώρα έχουν εγκριθεί τα παρακάτω εκπαιδευτικά προγράμματα/υλικά τα οποία δύνανται να υλοποιηθούν διαδικτυακά και απευθύνονται σε μαθητές και μαθήτριες των σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας.
1. εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: “THE TIPPING POINT” της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας “THE TIPPING POINT” .
2. εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Το ταξίδι μιας σταγόνας» της Πανελλήνιας Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας.
3. εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Από εμένα σε εσένα» του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας.
4. εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Club 18» του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας.
5. εκπαιδευτικό πρόγραμμα/υλικό με τίτλο: «Σχολική Ασφάλεια και Υγιεινή» του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σε συνεργασία με το Τμήμα Νοσηλευτικής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
6. εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Synergy, Υποστήριξη Παιδιών με Προβλήματα Συμπεριφοράς, 7ος χρόνος» του Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη.
7. εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Προωθώντας την Καλή Πρακτική στον Αυτισμό: ενίσχυση της κατανόησης, των γνώσεων και δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών που διδάσκουν παιδιά με αυτισμό ηλικίας 5-10 χρόνων σε πέντε δημοτικά σχολεία» του Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη.
8. εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου (Be Internet Awesome)» της Google Hellas Εφαρμογές Διαδικτύου.
9. εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Ψηφιακή αφήγηση για την Ακεραιότητα - Ασφαλείς μαζί (Digitalstorytelling 4 Integrity-Safe 2gether)» της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας.
10. πρόγραμμα με τίτλο: «Συμμετοχή των Σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας στις δράσεις του 23ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους».
Σημειώνεται από το υπουργείο ότι θα ακολουθήσει η έκδοση νεότερης εγκυκλίου που θα περιλαμβάνει επιπλέον εκπαιδευτικά προγράμματα/υλικά με δυνατότητα διαδικτυακής εφαρμογής, τα οποία είναι σε διαδικασία έγκρισης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα