Όπως καταγγέλλεται στις 15 Μαρτίου στην επίσημη σελίδα της τράπεζας στο facebook (https://www.facebook.com/piraeusbank) παρά τα επαναλαμβανόμενα αιτήματα για ρύθμιση δανείου, δεν βρίσκουν καμία ανταπόκριση.
Συγκεκριμένα, γράφει πελάτισσα της τράπεζας:
«Έγραψα πριν 2 μηνες η χειρότερη τράπεζα και σήμερα μπορώ να το ξαναπώ. Απαράδεκτη. Πέντε αιτήματα έκανα εγώ για μια ρύθμιση δανείου 5000 ευρώ δύο μήνες και δεν έχω βρει λύση. Ντροπή, να θέλουμε να πληρώσουμε και να μην μας αφήνετε για να λέτε κακοπληρωτές και να λέμε κόκκινα δάνεια. Όταν εσείς δεν θέλετε να τα ρυθμίσετε έχετε και την intrum να τα διαχειρίζεται, με άτομα που δεν απαντάνε σε τηλέφωνα, με ανθρώπους που μια φορά μιλάς και ποτέ δεν τους βρίσκεις email που δεν υπάρχουν. Μόνο ντροπή και αγανάκτηση μπορώ να αισθανθώ για την τράπεζα Πειραιώς.
Η τράπεζα απαντά κάτω από το σχόλιο με τυπικό τρόπο, όπως στα περισσότερα μηνύματα:
«Καλημέρα σας —. Θα μπορούσατε να μας δώσετε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας μέσω προσωπικού μηνύματος για να ελέγξουμε το ζήτημα στο οποίο αναφέρεστε;».
Δείτε τη φωτογραφία με το παράπονο της πελάτισσας και την απάντηση της τράπεζας:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα