Σελίδες

Τρίτη 13 Ιουλίου 2021

Μεσσηνία: Χαμόγελα και αισιοδοξία από επιτυχόντες μαθητές στις πανελλαδικές


Ρεπορτάζ: Γιούλα Σαρδέλη, Τάσος Ανδρικόπουλος
Τις βαλίτσες τους για τη νέα τους φοιτητική ζωή ετοιμάζουν οι απόφοιτοι των λυκείων της Μεσσηνίας, οι οποίοι έγραψαν καλά στις πανελλαδικές εξετάσεις και τώρα βλέπουν τους κόπους τους να αποδίδουν. Σημαντικό ρόλο στην προσπάθειά τους έπαιξαν οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί, αλλά και οι φίλοι, σε μια σχολική χρονιά που «σημαδεύτηκε» κατά πολύ από την πανδημία και τους περιορισμούς που ίσχυσαν για μεγάλο μέρος της, με θετικές αλλά και αρνητικές πλευρές.
3ο Λύκειο Καλαμάτας

Η Μαρίτα Φάβα είναι πολύ ευχαριστημένη με την επίδοσή της, που πιστεύει ότι θα της εξασφαλίσει μία θέση στην πρώτη της επιλογή, τη Λογιστική και Χρηματοοικονομική στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. “Από μικρή μέσα στο γραφείο των γονιών μου, μου άρεσε η επαφή με τον κόσμο και το αντικείμενο, όσο το γνώριζα καλύτερα μεγαλώνοντας. Σίγουρα ήταν για όλους μας μία δύσκολη χρονιά γεμάτη άγχος και πίεση, που ενισχυόταν από το …ανοιγοκλείσιμο των σχολείων, μια κατάσταση ψυχοφθόρα και αποδιοργανωτική. Ομως θεωρώ σημαντικό να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου που με βοήθησαν να φτάσω στο επιθυμητό αποτέλεσμα και, φυσικά, την οικογένειά μου που ήταν δίπλα μου” έχει να πει η Μαρίτα τώρα που τα δύσκολα τελείωσαν.    

 
Μουσικό Λύκειο

“Αρχικά όταν είδα τη βαθμολογία μου στεναχωρήθηκα” λέει η Αννα - Μαρία Δημητροπούλου και εξηγεί: “Οι προσδοκίες μου ήταν διαφορετικές, αλλά αυτές δεν σχετίζονται με τη βαθύτερη επιθυμία μου να σπουδάσω αυτό που θέλω και πλέον είναι πραγματικότητα: θα γίνω ψυχολόγος. Την αγάπη μου για τον άνθρωπο και τις αντίστοιχες επιστήμες μου τη δίδαξε η μητέρα μου. Αυτήν είχα πάντα δίπλα μου να πιστεύει σε μένα και να φωτίζει τον δρόμο μου και την ψυχή μου. Είμαι χαρούμενη που τα κατάφερα ως εδώ!”.

 

4ο Λύκειο Καλαμάτας

Η Φένια Μιχαλοπούλου συγκέντρωσε 19.059 μόρια και πρώτη της προτίμηση είναι το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Επιλέγει τη συγκεκριμένη σχολή όπως δηλώνει στην “Ε”, καθώς είναι δεδομένο ότι οι υπολογιστές εντάσσονται δυναμικά στη ζωή μας, ενώ έπειτα θα έχει την ευκαιρία να αξιοποιήσει παραγωγικά τις δυνατότητές της. “Είμαι περήφανη και πολύ χαρούμενη για μένα. Είχα προετοιμαστεί πολύ καλά, όμως η επιτυχία μου οφείλεται σημαντικά σε κόπους προηγούμενων ετών. Η Γ’ λυκείου είναι καθοριστική χρονιά για το μέλλον των περισσότερων μαθητών, γι' αυτό δεν άφησα την καραντίνα να με επηρεάσει. Ο ελεύθερος χρόνος μου αυξήθηκε και είμαι ψύχραιμος χαρακτήρας, γι' αυτό δεν υπήρξε έντονο άγχος ή πίεση. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου και ιδίως τη μητέρα μου, η οποία πάντα ήθελε το καλύτερο για μένα. Ευχαριστώ επίσης τους καθηγητές μου, οι οποίοι έκαναν άριστη δουλειά” τονίζει χαρακτηριστικά.

 

Λύκειο Μεσσήνης

“Οι πανελλήνιες αποτέλεσαν μια πρόκληση που κλήθηκα να αντιμετωπίσω” λέει από την πλευρά της η Αποστολία Κοντούλη - Αργυροπούλου, η οποία συγκέντρωσε 18.050 μόρια. “Πάντοτε ήθελα να ασχοληθώ με κάποιο επάγγελμα του κλάδου της υγείας, με την ελπίδα να περάσω είτε στην Ιατρική είτε στη Φαρμακευτική. Για μένα η επιτυχία δεν στηρίζεται μόνο στις ατελείωτες ώρες διαβάσματος, αλλά και στη διαχείριση του άγχους. Η καραντίνα δεν θα έλεγα ότι λειτούργησε ως πρόσκομμα στην προετοιμασία μου, σίγουρα όμως αύξησε το στρες και την πίεση, ενώ τα εξ αποστάσεως μαθήματα ήταν κουραστικά. Σύμμαχοί μου σε αυτή την πολύμηνη προσπάθεια ήταν τόσο η οικογένειά μου όσο και οι καθηγητές σε σχολείο και φροντιστήριο και χωρίς αυτή τη στήριξη δεν θα είχα το επιθυμητό αποτέλεσμα. Θα ήθελα να πω συγχαρητήρια σε κάθε υποψήφιο, καθώς ο αγώνας που έδωσε σε τόσο δύσκολες συνθήκες είναι αξιέπαινος ανεξαρτήτως αποτελέσματος” δηλώνει η Αποστολία.

“Από μικρή ήθελα να γίνω φαρμακοποιός ή βιολόγος και ελπίζω να μου δοθεί η δυνατότητα να το κάνω” σχολιάζει η Χριστίνα Οικονομοπούλου, υποψήφια του προσανατολισμού Υγείας, η οποία συγκέντρωσε 17.633 μόρια. “Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους καθηγητές με τους οποίους συνεργάστηκα είτε στο σχολείο είτε εκτός, καθώς και την οικογένειά μου για τη στήριξη που μου παρείχε κατά τη δύσκολη αυτή χρονιά. Εύχομαι σε όλα τα παιδιά να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους” προσθέτει.

 

Λύκειο Θουρίας

Η Ελίνα Κουλοπούλου είχε μια πολύ καλή επίδοση, με 18.570 μόρια. “Στοχεύω τη Σχολή Ικάρων, Τμήμα Μηχανικών (ΣΜΑ)” δηλώνει η ίδια και εξηγεί: “Από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου πάντα ονειρευόμουν να περάσω σε αυτή τη σχολή. Αυτό που με οδήγησε στη συγκεκριμένη επιλογή είναι το ενδιαφέρον μου για τα αεροπλάνα, σε συνδυασμό με την αγάπη μου για την πατρίδα. Η χρονιά που πέρασε ήταν διαφορετική από τις υπόλοιπες, αναγκαστήκαμε να ζήσουμε πρωτόγνωρες και δύσκολες καταστάσεις, οι οποίες σε συνδυασμό με τον αγώνα των πανελληνίων επηρέασαν την καθημερινότητά μας. Παρόλα αυτά δεν μου έλειψε τίποτα κατά τη διάρκεια της δύσκολης αυτής σχολικής χρονιάς, καθώς πέρα από την προσήλωση στο στόχο μου, είχα τη στήριξη των γονιών, των φίλων μου και κυρίως των καθηγητών μου, που πίστευαν σε εμένα και με εμψύχωναν μέχρι την τελευταία στιγμή. Οι πανελλήνιες αποτελούν το ξεκίνημα για ένα νέο κομμάτι στη ζωή μου και ο στόχος μου από εδώ και πέρα είναι να καταφέρω να εισέλθω στη σχολή που επιθυμώ και να μάθω όσα περισσότερα μπορώ σχετικά με το αντικείμενό μου”.

 

ΓΕΛ Μελιγαλά

Η Γεωργία Γεωργακοπούλου με 18.349 μόρια έχει "αγκαλιάσει" ουσιαστικά το όνειρο της εισαγωγής της στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. “Η χρονιά που πέρασε ήταν απαιτητική λόγω της πανδημίας. Η απόσταση που δημιουργήθηκε με τους συμμαθητές και τους καθηγητές μου δεν βοήθησε, μιας και σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνεται η φυσική παρουσία στην τάξη με το διαδικτυακό μάθημα” ανέφερε, λέγοντας πως πλέον θα επιστρέψει σε ένα χόμπι που της αρέσει πολύ, αυτό της φωτογραφίας. “Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς μου για όλα όσα μου προσέφεραν αυτά τα χρόνια και τις θυσίες που έχουν κάνει για μένα και για τα τέσσερα αδέλφια μου. Υπήρχαν περισσότερες δυσκολίες επειδή είμαστε πέντε αδέλφια, αλλά η αμοιβαία υποστήριξη και αγάπη μας βοηθούσε όλους μας πάντα ώστε να καταφέρνουμε τους στόχους μας” σημείωσε.

Εχοντας συγκεντρώσει 17.120 μόρια, προερχόμενη από το πεδίο Θετικών Επιστημών η Κωνσταντίνα Μακρυνιώτη έχει ως στόχο να περάσει στη Σχολή Ικάρων, ενώ ως δεύτερη επιλογή στο μυαλό της έχει τη Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Αεροπορίας. Οπως είπε, η τηλεκπαίδευση ναι μεν προσέφερε ασφάλεια στο σπίτι, ωστόσο η φυσική παρουσία στο σχολείο στέρησε τον άτυπο ανταγωνισμό που βοηθάει στις επιδόσεις των μαθητών. “Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον λυκειάρχη μου και τους καθηγητές μου για τη βοήθειά τους στα μαθήματα. Πλέον μπορώ να αφιερώσω περισσότερο χρόνο στο στίβο τον οποίο στερήθηκα στη δύσκολη αυτή χρονιά που πέρασε” τόνισε.

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΜΠΟΥΓΑ

Με 19.233 μόρια η Αγγελίνα Ανδριανού βάζει ολοταχώς πλώρη για τη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Η ίδια υπογράμμισε πως η χρονιά των πανελληνίων ήταν ένας δύσκολος άθλος. “Η όλη κατάσταση της πανδημίας είχε και θετικά και αρνητικά. Το γεγονός πως δεν στερήθηκα μόνο εγώ τις εξόδους μου αλλά και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς μου λόγω του lockdown, με έκανε κατά κάποιο τρόπο να αποχωριστώ πιο εύκολα κάποιες ελευθερίες. Από την άλλη πλευρά τα μαθήματα για πολύ μεγάλο διάστημα έγιναν μέσω Διαδικτύου, με αποτέλεσμα η προσαρμογή σε αυτά να γίνει με δυσκολία, διάστημα που ήταν υπολογίσιμο σε ό,τι έχει να κάνει με τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς” επισήμανε, προσθέτοντας πως όταν μετακομίσει καλώς εχόντων των πραγμάτων στην Αθήνα θα αναζητήσει κάποια σχολή χορού, ώστε να συνεχίσει ενεργά το χόμπι της, που είναι το κλασικό μπαλέτο. 

Βαλίτσες για την Αθήνα και συγκεκριμένα για την Οδοντιατρική Σχολή ετοιμάζει ο Αριστόδημος Πετρούλιας, έχοντας συγκεντρώσει 18.843 μόρια. Οπως είπε, τα μέτρα για την πανδημία τον βοήθησαν καθώς προέκυψε περισσότερος χρόνος για διάβασμα, ωστόσο δεν βοήθησε στον ψυχολογικό τομέα από τη στιγμή που δεν μπορούσε να δει τους φίλους του. “Το γεγονός πως δεν μπορούσαμε να δούμε αν ήταν δυνατόν να αντεπεξέλθουμε στα τρίωρα διαγωνίσματα σε δύσκολες συνθήκες, ήταν ακόμα μια αρνητική εξέλιξη” εξήγησε ο Αριστόδημος, προσθέτοντας πως πλέον θα ασχοληθεί έχοντας περισσότερο ελεύθερο χρόνο με αθλήματα, όπως το μπάσκετ και το τένις, με τη ζωγραφική, ενώ θέλει να επιστρέψει και σε κάποιο μουσικό όργανο. “Για την πορεία μου θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές του σχολείου μου, του φροντιστηρίου μου και φυσικά τους γονείς μου” είπε.

Με 15.579 μόρια ο Αναστάσιος Αθανασουλάκης έχει ως στόχο να δηλώσει το Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς, ενώ ως δεύτερη επιλογή θα βάλει το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων στο ίδιο πανεπιστήμιο. Ο ίδιος δήλωσε ικανοποιημένος από τη βαθμολογία του δεδομένων των συνθηκών. “Οι συνθήκες αυτές με βοήθησαν, καθώς μου έδωσαν περισσότερο χρόνο για να διαβάσω, όμως η τηλεκπαίδευση δεν ήταν η πιο ιδανική για την αφομοίωση της ύλης. Στο παρελθόν είχα ως σταθερή ασχολία την κολύμβηση, ωστόσο τώρα θα επιστρέψω δυναμικά στο άθλημα που μου αρέσει. Θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου που μας βοήθησαν εν μέσω καραντίνας και για τη στήριξη που μας έδωσαν” τόνισε.

 

ΓΕΛ ΜΕΘΩΝΗΣ

Η Πηγή Βηλέ με 17.671 μόρια επιθυμεί να περάσει σε κάποια από τις σχολές Νομικής της Βόρειας Ελλάδας, δίνοντας προτεραιότητα σε αυτήν της Κομοτηνής, θέλοντας έτσι να γνωρίσει τη νοοτροπία του Βορρά. Η ίδια δήλωσε ικανοποιημένη από τη βαθμολογία, δεδομένου πως στην Ιστορία και την Κοινωνιολογία έγραψε 20. “Τα παιδιά της θεωρητικής όπως εγώ δυσκολευτήκαμε, διότι ήταν πολύ δύσκολο το μάθημα μέσω υπολογιστή. Εκ των πραγμάτων δεν μπόρεσε να γίνει μια σοβαρή προετοιμασία στο σχολείο με διαγωνίσματα, ωστόσο τα πράγματα πήγαν καλά εντέλει. Αυτό που χρειάζεται ανεξαρτήτως συνθηκών είναι διάβασμα, πρόγραμμα και προσήλωση στο στόχο” ανέφερε η Πηγή, επισημαίνοντας πως πλέον θα ασχοληθεί εκ νέου με την κιθάρα, την οποία είχε αφήσει σε δεύτερη μοίρα λόγω του διαβάσματος. “Για την πορεία μου θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένειά μου που ήταν πλάι μου σε όλο αυτό το διάστημα και στους καθηγητές μου που πίστευαν σε μένα και με συμβούλευαν όλον αυτόν τον καιρό” μας είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα