«Αυτό το μήνυμα έχει ως στόχο να σας ενημερώσει για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτές στη χώρα μας. Σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, όλα τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια, τα μπαρ, οι καφετέριες, οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων και, γενικά, σχεδόν όλοι οι προμηθευτές αγαθών και υπηρεσιών (με λίγες εξαιρέσεις, όπως οι οδηγοί ταξί και τα περίπτερα) είναι υποχρεωμένοι να δέχονται χρεωστικές, πιστωτικές ή προπληρωμένες κάρτες» σημειώνει η ΑΑΔΕ στο σχετικό ενημερωτικό της.
Τονίζει, δε, ότι όλοι οι προμηθευτές αγαθών και υπηρεσιών υποχρεούνται να εκδίδουν αποδείξεις στους πελάτες τους. Όπως επισημαίνει η ΑΑΔΕ, ο καταναλωτής δεν είναι υποχρεωμένος να πληρώσει εάν δεν λάβει έγκυρη απόδειξη πληρωμής.
«Τα εστιατόρια, τα μπαρ, οι καφετέριες, τα καταστήματα, τα μίνι μάρκετ και γενικά σχεδόν όλοι οι προμηθευτές αγαθών υποχρεούνται να διαθέτουν ηλεκτρονικές ταμειακές μηχανές και δεν επιτρέπεται να εκδίδουν χειρόγραφες ή εκτυπωμένες σε κανονικό χαρτί αποδείξεις» επισημαίνει η ΑΑΔΕ, το μήνυμα της οποίας προβάλλεται στα αεροδρόμια της χώρας.
«Σε κάθε περίπτωση, πριν πληρώσετε, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε απόδειξη και δεν είστε υποχρεωμένοι να πληρώσετε εάν δεν λάβετε απόδειξη. Είναι τόσο απλό να πείτε στα ελληνικά: “Apódixi please”», αναφέρει στο μήνυμά της η ΑΑΔΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα