Συγκεκριμένα, και σύμφωνα με τον Δείκτη Εμπιστοσύνης Εργατικού Δυναμικού του LinkedIn, ο οποίος διεξήγαγε έρευνα σε περισσότερους από 32.000 εργαζομένους στις Ηνωμένες Πολιτείες, από τον Ιούνιο έως τον Σεπτέμβριο, περίπου το 60% των εργαζομένων σε καθέναν από τους τομείς που ακολουθούν δηλώνουν πως αισθάνονται ικανοποιημένοι από το μισθό τους, σε σύγκριση με το αντίστοιχο ποσοστό των υπόλοιπων εργαζομένων που αγγίζει μόλις το 49%.
Αναλυτικά οι κλάδοι που χαρίζουν ικανοποίηση στους εργαζόμενους
Στους τομείς όπου οι εργαζόμενοι αισθάνονται πιο ικανοποιημένοι από την αμοιβή τους συγκαταλέγονται:
- Η διαχείριση προϊόντων: 62%. Η διαχείριση προϊόντων στοχεύει στην οργάνωση και τον καθορισμό των λεπτομερειών και των χαρακτηριστικών των προϊόντων που λανσάρει μια εταιρεία στην αγορά.
- Η μηχανική: 60%. Ο τομέας της μηχανικής χρησιμοποιεί θεωρητικές, υπολογιστικές και πειραματικές μεθόδους για τη μελέτη της μηχανικής συμπεριφοράς υλικών και συστημάτων.
- Η ενασχόληση με την υπενοικίαση ή την πώληση ακινήτων: 59%
- Η διαχείριση προγράμματος και έργου: Η διαχείριση έργου είναι η διαδικασία οργάνωσης και εκτέλεσης ενός συνόλου εργασιών με μια λογική σειρά, που αποσκοπεί στην υλοποίηση προκαθορισμένων στόχων.
- Η συμβουλευτική: 57%
- Η διαχείριση του ανθρωπίνου δυναμικού: 56%
- Τα οικονομικά: 56%
- Το εμπόριο: 55%
- Η πληροφορική: 54%
- Τα νομικά: 54%
- Η επιχειρηματική ανάπτυξη: 54%
- Το μάρκετινγκ: 53%
- Η λογιστική: 52%
Οι εργαζόμενοι που δηλώνουν μη ικανοποιημένοι είναι:
- οι δάσκαλοι 39%
- οι επιχειρηματίες 41%
- οι κοινωνικοί λειτουργοί 43%
Είναι ενδιαφέρον ότι ορισμένοι από τους εργαζόμενους που είναι πιο ευχαριστημένοι με τον μισθό τους τους αισθάνονται επίσης πιο σίγουροι να ζητήσουν σύντομα αύξηση. Περίπου το 39% τόσο των διευθυντών προϊόντων όσο και των υπεύθυνων μάρκετινγκ δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ζητήσουν από το αφεντικό τους αύξηση τους επόμενους μήνες, σε σύγκριση με μόλις το 29% του συνολικού εργατικού δυναμικού των ΗΠΑ.
«Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι εργαζόμενοι γνωρίζουν ότι μπορούν να αξιοποιήσουν τις περιζήτητες δεξιότητές τους για να διαπραγματευτούν ανταγωνιστικούς μισθούς», λέει η Taylor Borden, συντάκτρια ειδήσεων του LinkedIn.
«Οι καλά αμειβόμενοι εργαζόμενοι στο μάρκετινγκ και τη μηχανική αναφέρουν επίσης θετικά συναισθήματα σχετικά με τη διαφάνεια των αμοιβών και πιστεύουν ότι μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλη μισθολογική ισότητα», λέει η Borden, "υποδεικνύοντας ότι είναι πιο άνετα να μιλάνε για χρήματα εξ αρχής".
Στον αντίποδα οι εργαζόμενοι που αισθάνονται υποαμειβόμενοι είναι λιγότερο πιθανό να διαπραγματευτούν μια αύξηση λόγω της ανησυχίας για την θέση τους.
Και ακόμη και όσοι εξασφαλίζουν αυξήσεις λένε ότι δεν είναι αρκετές: Οι μισοί εργαζόμενοι που πήραν αύξηση ή υψηλότερη αμοιβή λένε ότι οι αποδοχές τους δεν συμβαδίζουν με τον πληθωρισμό, σύμφωνα με την έρευνα της Bankrate.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα