Σελίδες

Πέμπτη 9 Μαρτίου 2023

Τέμπη: Ο επιθεωρητής που πήρε αναρρωτική..."τα ρίχνει" στους σταθμάρχες και τον μηχανοδηγό - Η κατάθεσή του


Στο φως της δημοσιότητας έρχεται η κατάθεση που έδωσε ο 63χρoνος επιθεωρητής του σταθμάρχη της Λάρισας, ο οποίος περιγράφει με λεπτομέρειες όλα όσα έγιναν τη μοιραία νύχτα στα Τέμπη, αλλά και το πώς λειτουργεί το σύστημα με την εκπαίδευση και τις βάρδιες των σταθμαρχών.
Όπως αποκαλύπτει το protothema.gr, ο 63χρονος Δημήτρης Νικολάου- ο υπάλληλος που είχε την ευθύνη για τις βάρδιες και που πήρε αναρρωτική άδεια την επομένη της τραγωδίας, με "μέσο" στους γιατρούς του νοσοκομείου Βόλου- επιρρίπτει ευθύνες τόσο στους σταθμάρχες όσο και στον νεκρό μηχανοδηγό της επιβατικής αμαξοστοιχίας. Αλλά για τις δικές του ευθύνες, αφού αυτός έβγαλε τις βάρδιες και έβαλε τον άπειρο και ακατάλληλο σταθμάρχη μόνο του, για 5 βράδια σερί στα σταθμαρχείο Λάρισας, δεν μιλάει ή τουλάχιστον δεν έχει διαρρεύσει τι έχει πει.
Υπενθυμίζεται πως ο εν λόγω επιθεωρητής αμέσως μετά το δυστύχημα πήρε αναρρωτική άδεια ενός μήνα...γιατί "είχε πρόβλημα με τη μέση του", προκαλώντας έντονες αντιδράσεις που οδήγησαν στον πειθαρχικό έλεγχο των γιατρών, αφού κανείς δεν τον εξέτασε και όλα έγιναν στο μιλητό.
Τα ρίχνει σε σταθμάρχες και νεκρό μηχανοδηγό
Ο 63χρονος κατά την κατάθεσή του επέρριψε ευθύνες και στον σταθμάρχη της απογευματινής βάρδιας και στον νεκρό μηχανοδηγό της επιβατικής αμαξοστοιχίας.
"Ο μηχανοδηγός, σίγουρα αντιλήφθηκε ότι ήρθε στη γραμμή καθόδου και θα έπρεπε να αναρωτηθεί γιατί δεν πήρε το υπόδειγμα 1001. Ο συγκεκριμένος οδηγός- Κουτσούμπας Γεώργιος απ’ όσο γνωρίζω- το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν εργαζόταν στην γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη και επανήλθε πρόσφατα", είπε.
Νωρίτερα είχε σημειώσει: "Όπως μου μετέφερε ο σταθμάρχης Σαμαράς σε δια ζώσης επικοινωνία μετά το συμβάν, όσο η αμαξοστοιχία ήταν στο σταθμό, με αριθμό τηλεγράφηματος 47, επικοινώνησε με τον μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας 62 και του είπε ότι έχει γραμμή ελεύθερη μέχρι το φωτόσημο είσοδο των Νέων Πόρων, δίχως να του αναφέρει αν κινείται στη γραμμή ανόδου ή καθόδου. Ο μηχανοδηγός ήταν υποχρεωμένος και όφειλε να εκφωνήσει αυτό που του είπε ο σταθμάρχης. Δεν ξέρω αν το έπραξε και εκφώνησε αυτό που του είπε ο σταθμάρχης. Στην περίπτωση που δεν το έπραξε, ο σταθμάρχης έπρεπε να τον ρωτήσει εάν το κατάλαβε και να επακολουθήσει διάλογος για το αν έχει ακούσει την εντολή.
"Όταν στη 01:15 συνάντησα τον Βασίλη Σαμαρά, τον ρώτησα γιατί έμεινε μόνος του, ενώ υπήρχε σταθμάρχης, μου απάντησε ότι ο Παυλόπουλος (απογευματινός σταθμάρχης) παρέδωσε σε αυτόν και έφυγε γύρω στις 21:45 με 21:50. Τον Παυλόπουλο, τον ξαναρώτησα τι ώρα έφυγε, κι αυτός μου απάντησε ότι αυτός παρέδωσε κανονικά δίχως να προσδιορίσει ακριβές χρονικό σημείο. Θεωρώ ότι αν Παυλόπουλος εξασφάλιζε έστω την αμαξοστοιχία 2597, ίσως να είχε αποφευχθεί το ατύχημα…".
"Δεν ξέρω αν υπήρχε πρόβλημα στη φωτοσήμανση"
Παράλληλα, ο επιθεωρητής, αναφέρει μεταξύ άλλων, ότι δεν είχε ενημέρωση αν στις 28 Φεβρουαρίου 2023 υπήρχε πρόβλημα στη φωτεινή σηματοδότηση. Ο ίδιος ανέφερε ότι επί σειρά ετών, "και στην άνοδο και στην κάθοδο δεν λειτουργούσαν τα φωτοσήματα, ήταν μονίμως κόκκινα. Άρα για να αναχωρήσει κάθε αμαξοστοιχία, έπρεπε να επιδοθεί από τον σταθμάρχη στον εκάστοτε μηχανοδηγό υπόδειγμα ειδοποίησης 1001.
Από τα μέσα Νοεμβρίου του 2022 παραδόθηκε από τις εταιρείες ΕΡΓΟΣΕ και ΆΛΣΤΟΝ η φωτεινή σηματοδότηση αλλά κάποιες στιγμές παρουσίαζε προβλήματα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα