Σελίδες

Δευτέρα 3 Απριλίου 2023

Αδιανόητο bullying στο Αρσάκειο: Έξι 15χρονοι έδεσαν συμμαθητή τους σε καρέκλα και τον κακοποιούσαν

Ένα σοκαριστικό περιστατικό με θύμα ένα 15χρονο παιδί και δράστες, έξι συμμαθητές του στο Αρσάκειο Ψυχικού, κατεγράφη την Παρασκευή.
Οι δράστες κατά την διάρκεια διαλείμματος, έδεσαν πάνω σε καρέκλα, μέσα στην αίθουσα, με πετονιά τον συμμαθητή τους και εν συνεχεία ξεκίνησαν να τον βρίζουν.
Οι δράστες , πέντε αγόρια και ένα κορίτσι, μετά την ενέργεια τους έφυγαν από το σχολείο, αφήνοντας δεμένο τον 15χρονο.
Το γεγονός καταγγέλθηκε στην αστυνομία και στο πλαίσιο του αυτοφώρου, συνελήφθησαν τα τρία αγόρια και το ένα κορίτσι, ενώ οι δυο μαθητές δεν συνελήφθησαν καθώς είχε παρέλθει το αυτόφωρο. Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για εξύβριση κατά συναυτουργία και κατ’ εξακολούθηση, επικίνδυνη σωματική βλάβη και παράνομη βία κατά συναυτουργία.
Τα έξι παιδιά αφέθηκαν ελεύθερα με εντολή εισαγγελέα, ενώ το θύμα εξετάστηκε από ιατροδικαστή ο οποίος διαπίστωσε εκδορές που συνάδουν με το δέσιμο.
Η ανακοίνωση της αστυνομίας
"Συνελήφθησαν τέσσερις 15χρονοι ημεδαποί κατηγορούμενοι για εξύβριση, παράνομη βία και επικίνδυνη σωματική βλάβη σε βάρος συνομηλίκου τους
Συνελήφθησαν στο πλαίσιο του αυτοφώρου, απογευματινές και βραδινές ώρες της 1-4-2023, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, τέσσερις 15χρονοι ημεδαποί κατηγορούμενοι για εξύβριση κατά συναυτουργία και κατ’ εξακολούθηση, επικίνδυνη σωματική βλάβη και παράνομη βία κατά συναυτουργία.
Εκτός των ανωτέρω, σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος δύο 15χρονων ημεδαπών, οι οποίοι δεν εντοπίστηκαν στα χρονικά όρια ισχύος της αυτόφωρης διαδικασίας.
Ειδικότερα, άπαντες οι ανωτέρω κατηγορούνται ότι προέβησαν στις ανωτέρω αξιόποινες πράξεις σε βάρος συνομήλικου τους, πρωινές ώρες της 31-3-2023 εντός ιδιωτικού σχολικού συγκροτήματος της Αττικής δι
Η σχηματισθείσα δικογραφία θα υποβληθεί στην αρμόδια Εισαγγελική Αρχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα