Σελίδες

Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2023

“Να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά στην ειδική αγωγή – εκπαίδευση”

«…το έργο των εκπαιδευτικών και του συνόλου του προσωπικού του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας δυσχεραίνεται απίστευτα από τις ελλείψεις τόσο σε ειδικούς παιδαγωγούς (4 κενά) όσο και σε ειδικό βοηθητικό προσωπικό (3 κενά)», σημειώνει σε ανακοίνωσή του το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας, ζητώντας να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά στην ειδική αγωγή – εκπαίδευση.
Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση αναφέρει τα ακόλουθα:
«Δυστυχώς, τα νούμερα προσλήψεων της Α Φάσης αναπληρωτών αρχές του Σεπτέμβρη τόσο στην Γενική όσο και την Ειδική Αγωγή υπήρξαν για όλους απογοητευτικά και έδειξαν την πρόθεση του Υπουργείου απέναντι στην δημόσια εκπαίδευση. Πανελλαδικά υπάρχουν ακόμη χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία. Άλλωστε η εξοικονόμηση και ο «εξορθολογισμός» του εκπαιδευτικού προσωπικού αποτελεί μόνιμο στόχο όλων των κυβερνήσεων τα τελευταία χρόνια και γι’ αυτό «τελειωμό» δεν έχουν τα κενά στην εκπαίδευση.
Ιδιαίτερα όμως ο «ευαίσθητος» χώρος της ειδικής αγωγής δε χωράει ούτε «κόφτες» ούτε περικοπές. Συγκεκριμένα το έργο των εκπαιδευτικών και του συνόλου του προσωπικού του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας δυσχεραίνεται απίστευτα από τις ελλείψεις τόσο σε ειδικούς παιδαγωγούς (4 κενά) όσο και σε ειδικό βοηθητικό προσωπικό (3 κενά). Αυτή τη στιγμή το Ειδικό Σχολείο λειτουργεί με πολυπληθέστερα τμήματα με αποτέλεσμα να υποβαθμίζεται το εκπαιδευτικό έργο, να διακυβεύεται η ασφάλεια των μαθητών παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που καταβάλλουν οι εκπαιδευτικοί, το ΕΕΠ και το ΕΒΠ. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να δημιουργούνται μεγάλες δυσκολίες στη σχολική και κοινωνική ένταξη των μαθητών. Αρκετοί μαθητές οδηγούνται εκτός σχολικής τάξης, διότι το προσωπικό του σχολείου δεν επαρκεί για την ολόπλευρη φροντίδα τους. Απαράδεκτο, όμως αληθινό μαθητές να παραμένουν στο σπίτι λόγω των ελλείψεων.
Ταυτόχρονα έχει γίνει σαφές ότι φέτος, έμειναν χιλιάδες παιδιά χωρίς Παράλληλη Στήριξη, το ίδιο ισχύει και για τα σχολεία του νομού μας. Στηρίζοντας τον φετινό «κόφτη» στην παράλληλη στήριξη και αγνοώντας τα ίδια τα ΚΕΔΑΣΥ, συνεπώς την επιστήμη, μόνο εξοργιστικές ήταν οι δηλώσεις της υφυπουργού Παιδείας κ. Δόμνας Μιχαηλίδου. Θέλει να μας πείσει πως δεν είναι σωστό για το ίδιο το παιδί να υπάρχει ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για κάθε παιδί που το έχει ανάγκη!Πολλά κενά παρατηρούνται δυστυχώς ακόμη και στα Τμήματα Ένταξης.
Βρισκόμαστε στο πλευρό των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και των οικογενειών τους που διεκδικούν μια ζωή με αξιοπρέπεια, το αυτονόητο, την απρόσκοπτη φοίτηση στο Δημόσιο Σχολείο. Πρέπει να παρθούν τα κατάλληλα μέτρα ώστε να λειτουργούν όλες οι απαραίτητες Δομές για την Ειδική Αγωγή, την Πρόνοια, την Πρόσληψη και την Αποκατάσταση, σε σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένες υποδομές για να καλύπτονται όλα τα παιδιά με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και Αναπηρία στο νομό. Τα στοιχεία αποδεικνύουν ότι για να καλυφθούν όλες οι μορφωτικές ανάγκες των μαθητών απαιτούνται μαζικοί μόνιμοι διορισμοί και μέτρα αντισταθμιστικής διδασκαλίας για όλα τα σχολεία.
Απαιτούμε:
  • Την άμεση στελέχωση του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας.
  • Πλήρη κάλυψη όλων των κενών σε ΣΜΕΑΕ και ΤΕ με εκπαιδευτικούς ειδικής Αγωγής και το απαραίτητο προσωπικό όλων των ειδικοτήτων με μόνιμους μαζικούς διορισμούς.
  • Καμία περικοπή στις προσλήψεις αναπληρωτών Παράλληλης Στήριξης. Κάλυψη άμεσα ΟΛΩΝ των αναγκών των μαθητών με διάγνωση.
  • Δημιουργία Τμημάτων Ένταξης σε κάθε σχολική μονάδα και βαθμίδα εκπαίδευσης.
  • Αύξηση των δαπανών για την παιδεία στο 15% του τακτικού προϋπολογισμού ή στο 5% του ΑΕΠ.
Δεν κάνουμε καμία υποχώρηση στο δικαίωμα των παιδιών μας για δημόσια εκπαίδευση που θα παρέχει ίσες ευκαιρίες στα παιδιά με ειδικές μαθησιακές ανάγκες. Φτάνει πια ο εμπαιγμός. Να δοθεί λύση τώρα!
Για το Δ.Σ.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Λαδά Χριστίνα 
Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Ψαλλίδας Διονύσης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα