Σελίδες

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

ΑΔΕΔΥ Μεσσηνίας: Συμπαράσταση στην πανελλαδική απεργία των εργαζομένων στις Περιφέρειες-Τα αιτήματα

ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΑΔΕΔΥ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΟΣΥΑΠΕ
Το Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Μεσσηνίας εκφράζει την αμέριστη συμπαράσταση και στήριξή του στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση που έχει προκηρύξει η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας (ΟΣΥΑΠΕ) για την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026.
Καλούμε όλους τους εργαζόμενους στις Περιφέρειες να δώσουν μαζικό και δυναμικό «παρόν» στην απεργία, στέλνοντας ξεκάθαρο μήνυμα αντίστασης απέναντι στις πολιτικές που τα τελευταία χρόνια απαξιώνουν τις δημόσιες υπηρεσίες και υποβαθμίζουν τα εργασιακά δικαιώματα.
Η συνεχής υποστελέχωση των υπηρεσιών, η έλλειψη σύγχρονων υποδομών και μέσων, η εντατικοποίηση της εργασίας και η μεταφορά ολοένα και περισσότερων αρμοδιοτήτων χωρίς το απαραίτητο προσωπικό, έχουν οδηγήσει τις υπηρεσίες των Περιφερειών σε οριακή κατάσταση. Οι εργαζόμενοι καλούνται καθημερινά να ανταποκριθούν σε αυξημένες απαιτήσεις, χωρίς την αναγκαία κρατική στήριξη.
Απαιτούμε άμεσες και ουσιαστικές λύσεις.
Απαιτούμε μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, ενίσχυση των υπηρεσιών με τους αναγκαίους πόρους και σύγχρονες υποδομές, καθώς και τη θεσμοθέτηση κινήτρων για την προσέλκυση νέων εργαζομένων στις Περιφέρειες.
“Καλούμε τους Περιφερειάρχες να αναλάβουν πρωτοβουλίες και να διεκδικήσουν από την κυβέρνηση τα απαραίτητα μέτρα για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών και την ουσιαστική στήριξη των εργαζομένων. Οι Περιφέρειες δεν μπορούν να λειτουργούν με ελλείψεις προσωπικού και εξαντλημένους εργαζόμενους”
Η υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα των υπηρεσιών και η ποιοτική εξυπηρέτηση των πολιτών προϋποθέτουν στήριξη των εργαζομένων και άμεση κάλυψη των κενών.
Όλοι στην απεργία της 24ης Ιουνίου!
Διεκδικούμε αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας, ισχυρές δημόσιες υπηρεσίες και καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Μισθούς για να ζουν οι εργαζόμενοι αξιοπρεπώς από τη δουλειά τους, γι΄αυτό διεκδικούμε αυξήσεις 20%, επαναφορά 13ου και 14ου μισθού, υπογραφή ΣΣΕ για τους υπαλλήλους των Περιφερειών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα