Σελίδες
▼
Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010
Ενα... πλαφόν αναστατώνει για λίγο το ΠαΣοΚ ... Η αντίδραση των βουλευτών απέτρεψε κατάθεση επίμαχης τροπολογίας ...
ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΡΟΥΣΤΑΛΛΗ
Αναστάτωση προκλήθηκε στο ΠαΣοΚ εξαιτίας της τροπολογίας του υπουργείου Παιδείας για τις μετεγγραφές. Χθες ο υφυπουργός κ. Ι. Πανάρετος πήγε σε προγραμματισμένη συνεδρίαση του ΚΤΕ Παιδείας και ενημέρωσε προφορικά τους βουλευτές για την πρόθεση του υπουργείου να βάλει πλαφόν στις μετεγγραφές ώστε να μη δημιουργηθεί πρόβλημα τον Σεπτέμβριο στα ΑΕΙ και στα ΤΕΙ με τον αριθμό των φοιτητών. Αργότερα συμμετείχε στη σύσκεψη και η υπουργός Παιδείας κυρία Αννα Διαμαντοπούλου. Η ηγεσία του υπουργείου δεν παρουσίασε το κείμενο της τροπολογίας στους βουλευτές, οι οποίοι αντέδρασαν έντονα εγκαλώντας την για προχειρότητα. «Αν δεν μας φέρετε στοιχεία και το γραπτό κείμενο της τροπολογίας, εγώ δεν θα την ψηφίσω» είπε η κυρία Χρύσα Αράπογλου. Μαζί της συμφώνησαν και άλλοι βουλευτές, αφού η συζήτηση επικεντρώθηκε στη ρύθμιση για τις μετεγγραφές των τρίτεκνων οικογενειών. «Πρέπει να συζητήσουμε ξανά το θέμα του πλαφόν. Δεν μπορούμε σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία να υποχρεώσουμε οικογένειες να ανοίξουν δύο και τρία σπίτια για να σπουδάσουν τα παιδιά τους» επεσήμαναν οι βουλευτές Σοφία Γιαννακά, Μιχ. Κατρίνης, Οδ. Κωνσταντινόπουλος και Χρ. Κατσούρας.
Οι βουλευτές του ΠαΣοΚ δεν διαφώνησαν με τα κριτήρια αυ τά, θεώρησαν όμως ότι η θέσπιση πλαφόν αποτελεί ένα σκληρό μέτρο για πολλές οικογένειες και ζήτησαν επιπλέον τεκμηρίωση.
Ο υφυπουργός κ. Ι. Πανάρετος Η συνεδρίαση δεν ολοκληρώθηκε επειδή η κυρία Διαμαντοπούλου έπρεπε να είναι παρούσα στη συζήτηση του νομοσχεδίου για τη διά βίου μάθηση και η «αόρατη» τροπολογία δεν κατετέθη έπειτα από την αντίδραση των μελών του ΚΤΕ Παιδείας. Αναμένεται όμως να δοθεί στη δημοσιότητα, περισσότερο επεξεργασμένη, στο τέλος της εβδομάδας ή στην αρχή της ερχόμενης, μαζί με τα στοιχεία που αφορούν τον γενικό βαθμό πρόσβασης στα ανώτατα ιδρύματα της χώρας.
πηγή:tovima.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα