Σελίδες

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Κρούσματα ενδοσχολικής βίας και στην Καλαμάτα

Η χρήση κοροϊδευτικών ψευδωνύμων (60,6%), τα σπρωξίματα-χτυπήματα (45,39%) και τα πειράγματα για την εξωτερική τους εμφάνιση (36,30%) είναι οι κύριες μορφές ενδοσχολικού εκφοβισμού στην Ελλάδα, τον οποίο βιώνουν, κυρίως, τα αγόρια και γενικότερα παιδιά ευαίσθητα, που δεν έχουν την δυνατότητα να αμυνθούν τα ίδια.
Για τα παραπάνω συμπεράσματα μιλήσαμε τόσο με τον πρόεδρο της Ένωσης των Συλλόγων Γονέων του Δήμου Καλαμάτας, Βαγγέλη Σιδερέα, όσο και με γονείς.
Ο πρώτος μας ανέφερε ότι δεν υπάρχει κάποια επίσημη καταγγελία στο Διοικητικό Συμβούλιο για το συγκεκριμένο θέμα. Από την άλλη πλευρά, όμως, οι γονείς με τους οποίους επικοινωνήσαμε μας περιέγραψαν μια τελείως διαφορετική κατάσταση. «Τόσο στα Δημοτικά όσο και στα Γυμνάσια- Λύκεια της πόλης, το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας είναι έντονο»...

Καθημερινά η κόρη μου έρχεται σπίτι και μας μιλάει για συμμορίες, λεκτικές επιθέσεις, βιαιοπραγίες μεταξύ συμμαθητών της.
Δε γνωρίζω γιατί οι αρμόδιες διευθύνσεις εκπαίδευσης στο νομό δεν προχωρούν σε λήψη προληπτικών μέτρων», μας τόνισε γονιός του οποίου το παιδί πηγαίνει σε Γυμνάσιο της πόλης.
Ένας δεύτερος σημείωσε ότι ο γιος του, την πρώτη ημέρα που πήγε στο σχολείο, δέχθηκε επίθεση από συμμαθητή του, ο οποίος αποπειράθηκε να του κατεβάσει το παντελόνι! «Διαμαρτυρηθήκαμε, φυσικά, στη διευθύντρια, μέχρι και σε σύμβουλο για θέματα παιδείας πήγαμε.
Οι διαστάσεις του προβλήματος είναι μεγάλες και καλά θα κάνουν οι υπεύθυνοι να μη στρουθοκαμηλίζουν, αλλά να δουν το πρόβλημα στις πραγματικές του διαστάσεις και να πάρουν μέτρα.
Φυσικά, αυτό που σας περιέγραψα δεν είναι η μοναδική περίπτωση. Φίλοι μάς έχουν αναφέρει με τη σειρά τους εμπειρίες τους από ανάλογα φαινόμενα. Έχουν θυμώσει πολύ οι έφηβοι, για διάφορους λόγους, και πρέπει να καταλαγιάσουμε την οργή τους, να κρατήσουμε τα παιδιά ζωντανά, και σωματικά και ψυχικά» σχολίασε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα