Σελίδες

Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

IKA: Μιλάς με τον γκόμενο, αντί να απαντάς στην κλήση του Έλληνα πολίτη; Την έβαψες!

ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ.... ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΕΛΕΓΞΕΙ;

KLISIΔουλεύεις στο ΙΚΑ και αντί για να απαντάς στον πολίτη…. μιλάς στο κινητό με το ταίρι σου;;;; Αν ΝΑΙ, τότε την πάτησες, καθώς από δω και στο εξής όσοι… υπάλληλοι του Ιδρύματος Κοινωνικής Ασφάλισης δεν απαντούν στους πολίτες θα τιμωρούνται πειθαρχικά.
Μετά από ένα ένα πάκο καταγγελίες στη Διοίκηση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, αναφορικά με τη μη ανταπόκριση των υπαλλήλων των υπηρεσιών του Ιδρύματος στις τηλεφωνικές κλήσεις παρά τις οδηγίες που έχουν δοθεί η Διοίκηση του ΙΚΑ εξέδωσε εγκύκλιο με την οποία καλεί τους υπαλλήλους της να κάνουν τα αυτονόητα, δηλαδή την δουλειά τους να απαντούν στους πολίτες και όχι «να τα ξύνουν», αναφέροντας χαρακτηριστικά τα εξής:

«Η ποιότητα των υπηρεσιών του ΙΚΑ – ΕΤΑΜ, συνδέεται άμεσα με τη γενικότερη στάση και συμπεριφορά των υπαλλήλων απέναντι στους συναλλασσόμενους, το επίπεδο της οποίας καθορίζει αντίστοιχα και τη στάση και συμπεριφορά των πολιτών απέναντί τους. Καθένας από εμάς με τη συμπεριφορά του είναι υπεύθυνος για τον τρόπο με τον οποίο οι συναλλασσόμενοι αντιλαμβάνονται το επίπεδο υπηρεσιών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.
Η τηλεφωνική πληροφόρηση των πολιτών κρίνεται σήμερα ιδιαιτέρως επιβεβλημένη, λόγω των σημαντικών αλλαγών που έχουν επέλθει στο ασφαλιστικό σύστημα τα τελευταία χρόνια. Για το λόγο αυτό, εφιστούμε την προσοχή όλων των υπαλλήλων να απαντούν στις τηλεφωνικές κλήσεις, επειδή είναι ένας ταχύς τρόπος εξυπηρέτησης, χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία των πολιτών στις Υπηρεσίες μας (Σχετ. τα ανωτέρω έγγραφα της Διεύθυνσής μας)
Επειδή η άρνηση παροχής πληροφόρησης συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα (άρθρο 107 παρ. 1 περ. ιβ΄ του Ν.3528/2007 του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 2 του Ν.4057/2012), σας γνωρίζουμε ότι εφεξής θα εξετάζονται όλες οι καταγγελίες που περιέρχονται στη Διοίκηση και θα αποδίδονται οι ανάλογες ευθύνες»
Το ΙΚΑ μάλιστα υπενθυμίζει στους Προϊσταμένους Διευθύνσεων και Τμημάτων τις μεγάλες ευθύνες τους στο συγκεκριμένο ζήτημα!
«Οι Προϊστάμενοι Διευθύνσεων και Τμημάτων καθίστανται υπεύθυνοι για τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων, ώστε να εκλείψει το φαινόμενο της αδυναμίας τηλεφωνικής επικοινωνίας των πολιτών με τις υπηρεσίες μας».
Πηγή:Star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα