Το Δ.Σ. της ΟΣΥΑΠΕ κατ’ εξουσιοδότηση του Γενικού Συμβουλίου, λαμβάνοντας υπόψη την ψήφιση του νομοσχεδίου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών «Δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς υποψήφιων οδηγών και οδηγών για τη χορήγηση αδειών οδήγησης οχημάτων, άλλες διατάξεις για τις άδειες οδήγησης και λοιπές διατάξεις» καθώς και τη συσσώρευση μεγάλου αριθμού αιτημάτων πολιτών για την απόκτηση άδειας οδήγησης, με ανακοίνωση του γνωστοποιεί ότι αναστέλλει την προκηρυγμένη αποχή των υπαλλήλων των Περιφερειών της χώρας, που είναι ενταγμένοι στα Μητρώα Εξεταστών υποψηφίων οδηγών.
Οι εργαζόμενοι των Περιφερειών δεν μπορούμε να προσπεράσουμε άκριτα το γεγονός ότι η κυβέρνηση και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δεν έλαβε υπόψη του καμιά θέση, καμιά πρότασή μας, εκτός από ζητήματα, που σχετίζονται με την απαίτησή μας για
διαφάνεια και αυτά με αμφίβολη αποτελεσματικότητα, αφού ούτε η διαλειτουργικότητα των χρησιμοποιούμενων Πληροφοριακών Συστημάτων δεν εξασφαλίζεται.
Το μόνο, που «λύθηκε» προσωρινά είναι η πληρωμή των οφειλόμενων δεδουλευμένων ποσών της αποζημίωσης των συναδέλφων, την οποία στη συνέχεια καταργεί, παρά το γεγονός ότι οι εξετάσεις οδήγησης αποτελούν «ειδικό» έργο που δεν αποτελεί αρμοδιότητα ενταγμένη στα καθήκοντα εργασίας των υπαλλήλων, στις θέσεις στις οποίες έχουν τοποθετηθεί.
Επίσης με το νέο νόμο:
Παραπέμπονται σοβαρά ζητήματα σε υπουργικές αποφάσεις και κυρίως εντάσσεται το έργο των εξετάσεων των υποψηφίων οδηγών «εντός του ωραρίου» της λειτουργίας των υπηρεσιών, παρά την τεράστια υποστελέχωση που υπάρχει στις Δ/νσεις Μεταφορών & Επικοινωνιών όλων των Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας, που την καθιστά αδύνατη.
Συνεχίζεται το πρόβλημα με τις πρακτικές εξετάσεις των 74δων, οι οποίοι υποχρεούνται για να ανανεώσουν την άδεια οδήγησής τους να πληρώσουν και να περάσουν και από πρακτική εξέταση οδήγησης, με οποιοδήποτε όχημα χωρίς την παρουσία εκπαιδευτή, χωρίς να προβλέπεται πως θα αποτρέπεται κάποιο ατύχημα και ποιες οι ενδεχόμενες ποινικές – αστικές ευθύνες του εξεταστή στην περίπτωση μη αποτροπής του.
Αυξάνονται τα παράβολα, ενισχύεται η ανταποδοτικότητα, προστίθενται νέα προβλήματα σε εξεταστές, εξεταζόμενους και εκπαιδευτές.
Άνοιξε τον δρόμο ιδιωτικοποίησης του έργου των εξετάσεων, αφού οι ειδικές δοκιμασίες για την απόδειξη των δεξιοτήτων οδήγησης των υποψήφιων οδηγών και οδηγών, μπορεί να διενεργούνται σε διαμορφωμένους χώρους ή σε πίστες εκπαίδευσης οιουδήποτε φορέα.
Δεν επανέφερε την αποζημίωση για το λεγόμενο «βοηθητικό έργο» των εξετάσεων, στους υπαλλήλους, που το εκτελούν.
Μετά τα παραπάνω και τις «γκρίζες» ζώνες που παραμένουν στην υλοποίηση του νέου νόμου είναι αναγκαίο να επιμείνουμε στη διεκδίκηση με κάθε μέσο στην επίλυση των παρακάτω:
Συνέχιση εκτός ωραρίου του έργου των εξετάσεων οδήγησης, με χορήγηση της σχετικής αποζημίωσης. Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.
Επαναφορά της χορήγησης της αποζημίωσης στους συναδέλφους που εκτελούν το λεγόμενο βοηθητικό έργο των εξετάσεων.
Απόσυρση της απόφασης για την ανανέωση της άδειας οδήγησης των οδηγών με πρακτικές εξετάσεις, μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών και νομοθέτηση δωρεάν ιατρικών εξετάσεων από τα δημόσια Νοσοκομεία, για όλους τους υποψήφιους οδηγούς (παλιούς και νέους).
Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε για διασφάλιση της οδικής ασφάλειας, για εξασφάλιση με διαφάνεια της ορθής εκτέλεσης του συνόλου των αρμοδιοτήτων των Δ/νσεων Μεταφορών, ενάντια στο διάτρητο νομικό πλαίσιο, που δημιουργεί το έδαφος για κάθε είδους παράτυπες ή ακόμα και έκνομες ενέργειες.
Με αγωνιστική ετοιμότητα θα αντιμετωπίσουμε τις μεταβολές, που θα έρθουν και θα συνεχίσουμε να παρεμβαίνουμε αγωνιστικά, κινηματικά, συγκροτημένα, συλλογικά. aftodioikisi
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα