Για απρέπεια του δημάρχου Τριφυλίας Γιώργου Λεβεντάκη κάνει λόγο ο πρώην δήμαρχος Παναγιώτης Κατσίβελας, σχετικά με τις εκφράσεις που ακούστηκαν στο Περιφερειακό Συμβούλιο για αλητήριους και τζαμπατζήδες.
Τον προκαλεί να δημοσιεύσει τον κατάλογο με τις υπογραφές των πολιτών «για να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος», αναρωτιέται «ποιος υπογράφει τις λευκές επιταγές του κ. δημάρχου» και χαρακτηρίζει «ανιστόρητα και ως ανέκδοτο της χρονιάς» τα λεγόμενα του περιφερειάρχη Παναγιώτη Νίκα ότι η Τριφυλία θέλει να γίνει «Λαϊκή Δημοκρατία».
Αναλυτικά ο κ. Κατσίβελας αναφέρει:
«Η απρέπεια του δημάρχου. Από την ειδησεογραφία της ημέρας ήρθε και τούτο που μ’ έβγαλε από τα ρούχα μου. Ο δήμαρχος ενός τόπου να καθυβρίζει τους δημότες του ως «τζαμπατζήδες» και ως «αλη(ι)τήριους». Γεγονός πρωτάκουστο όσο και απαράδεκτο.
Ο δήμαρχος προκειμένου να πετύχει τους σκοπούς του, που έχουν καταστεί πρόδηλοι στην κοινωνία της Τριφυλίας, δεν διστάζει να ξεφτιλίζει, να διασύρει και να διαπομπεύει τους ανθρώπους εκθέτοντας τον εαυτό του αλλά κυρίως διασύροντας τον θεσμό του δημάρχου τον οποίο εμπιστεύτηκαν όλοι αυτοί οι «αλη(ι)τήριοι» και «τζαμπατζήδες».
Για να ξεκαθαρίσουμε: Ο αλιτήριος είναι ο παλιάνθρωπος, αυτός που δεν έχει τιμή και είναι ανήθικος. Στην αρχαία ελληνική γλώσσα, αλιτήριος ήταν ο αμαρτωλός (ρήμα: αλιταίνω). Σήμερα, επειδή πολλές φορές η εν λόγω λέξη συσχετίζεται με τη λέξη "αλήτης", γι’ αυτό και λανθασμένα γράφεται ως αλητήριος. Σημειώνουμε στο σημείο αυτό πως ο "αλήτης" στην αρχαία ελληνική ήταν ο περιπλανώμενος, συνήθως ο ζητιάνος (ρήμα: αλώμαι). Πού κολλάνε όλα αυτά στους ανθρώπους που διαφωνούν με τον υπέρτατο άρχοντα!
Ο τζαμπατζής < (άμεσο δάνειο) τουρκική çabacı + -ς= που συστηματικά προσπαθεί να αποκτήσει ή να απολαύσει κάτι δωρεάν, τζάμπα, χωρίς να πληρώσει. Τι νιτερέσα είχε και με ποιους, που δικαιούται να μιλάει έτσι;
Κι αν αυτά τα λέει δημόσια, καταλαβαίνετε τι λέει πίσω σας.
Η αντιπολίτευση τόσο για την πλατεία των Φιλιατρών όσο και για την πλατεία των Γαργαλιάνων τον προκάλεσε κατ’ επανάληψη τον κ. δήμαρχο και τον πρόεδρο του Δ.Σ. να φέρουν τα θέματα προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο και δεν το τόλμησαν! Η αντιπολίτευση στις διάφορες παραμυθίες του κ. δημάρχου πρότεινε να γίνουν τοπικά δημοψηφίσματα, να εκφραστεί η κοινωνία ελεύθερα και υπεύθυνα. Δεν το τόλμησε! Τόλμησε να παρουσιάσει 2.000 υπογραφές, λέει, εγκρίσεως της αναπλάσεως της πλατείας των Φιλιατρών, μιας αναπλάσεως που ακόμα δεν έχει ούτε τα σχέδια!!! Τον προκαλώ να δημοσιεύσει τον κατάλογο με τις υπογραφές των πολιτών, για να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος. Αλήθεια ποιος υπογράφει τις λευκές επιταγές του κ. δημάρχου; Και γιατί, ρωτάω, δεν μάζεψε υπογραφές και για την πλατεία των Γαργαλιάνων; Μάλλον αυτούς δεν μπορεί να τους κοροϊδέψει.
Στη Δημοκρατία υπάρχει και η άλλη άποψη, υπάρχει η συμφωνία, υπάρχει όμως και η διαφωνία, κυρίως υπάρχει ο διάλογος. Υπάρχει το δίκαιο, ενίοτε υπάρχει και το άδικο, το οποίο πρέπει να θεραπεύεται. Υπάρχει το νόμιμο, το ορθό και απαγορεύεται το έκνομο, το παράνομο, το οποίο πρέπει να διώκεται. Υπάρχει η ελεύθερη έκφραση και απαγορεύεται η χειραγώγηση της ελευθερίας. Προϋποθέτει τον σεβασμό των ανθρώπων και των θεσμών. Και η αλήθεια είναι ότι η δημοκρατία διασύρεται στον Δήμο Τριφυλίας. Η αλήθεια είναι ότι προσβάλλεται το ήθος των ανθρώπων και αυτό είναι ύβρις που θα επιφέρει τη νέμεση.
Υ.Γ.: Τώρα ότι η Τριφυλία θέλει να γίνει «Λαϊκή Δημοκρατία» κατά Π. Νίκα, ε αυτό εκτός από ανιστόρητο είναι το ανέκδοτο της χρονιάς!». Κ.Μπ.
Ο δήμαρχος προκειμένου να πετύχει τους σκοπούς του, που έχουν καταστεί πρόδηλοι στην κοινωνία της Τριφυλίας, δεν διστάζει να ξεφτιλίζει, να διασύρει και να διαπομπεύει τους ανθρώπους εκθέτοντας τον εαυτό του αλλά κυρίως διασύροντας τον θεσμό του δημάρχου τον οποίο εμπιστεύτηκαν όλοι αυτοί οι «αλη(ι)τήριοι» και «τζαμπατζήδες».
Για να ξεκαθαρίσουμε: Ο αλιτήριος είναι ο παλιάνθρωπος, αυτός που δεν έχει τιμή και είναι ανήθικος. Στην αρχαία ελληνική γλώσσα, αλιτήριος ήταν ο αμαρτωλός (ρήμα: αλιταίνω). Σήμερα, επειδή πολλές φορές η εν λόγω λέξη συσχετίζεται με τη λέξη "αλήτης", γι’ αυτό και λανθασμένα γράφεται ως αλητήριος. Σημειώνουμε στο σημείο αυτό πως ο "αλήτης" στην αρχαία ελληνική ήταν ο περιπλανώμενος, συνήθως ο ζητιάνος (ρήμα: αλώμαι). Πού κολλάνε όλα αυτά στους ανθρώπους που διαφωνούν με τον υπέρτατο άρχοντα!
Ο τζαμπατζής < (άμεσο δάνειο) τουρκική çabacı + -ς= που συστηματικά προσπαθεί να αποκτήσει ή να απολαύσει κάτι δωρεάν, τζάμπα, χωρίς να πληρώσει. Τι νιτερέσα είχε και με ποιους, που δικαιούται να μιλάει έτσι;
Κι αν αυτά τα λέει δημόσια, καταλαβαίνετε τι λέει πίσω σας.
Η αντιπολίτευση τόσο για την πλατεία των Φιλιατρών όσο και για την πλατεία των Γαργαλιάνων τον προκάλεσε κατ’ επανάληψη τον κ. δήμαρχο και τον πρόεδρο του Δ.Σ. να φέρουν τα θέματα προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο και δεν το τόλμησαν! Η αντιπολίτευση στις διάφορες παραμυθίες του κ. δημάρχου πρότεινε να γίνουν τοπικά δημοψηφίσματα, να εκφραστεί η κοινωνία ελεύθερα και υπεύθυνα. Δεν το τόλμησε! Τόλμησε να παρουσιάσει 2.000 υπογραφές, λέει, εγκρίσεως της αναπλάσεως της πλατείας των Φιλιατρών, μιας αναπλάσεως που ακόμα δεν έχει ούτε τα σχέδια!!! Τον προκαλώ να δημοσιεύσει τον κατάλογο με τις υπογραφές των πολιτών, για να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος. Αλήθεια ποιος υπογράφει τις λευκές επιταγές του κ. δημάρχου; Και γιατί, ρωτάω, δεν μάζεψε υπογραφές και για την πλατεία των Γαργαλιάνων; Μάλλον αυτούς δεν μπορεί να τους κοροϊδέψει.
Στη Δημοκρατία υπάρχει και η άλλη άποψη, υπάρχει η συμφωνία, υπάρχει όμως και η διαφωνία, κυρίως υπάρχει ο διάλογος. Υπάρχει το δίκαιο, ενίοτε υπάρχει και το άδικο, το οποίο πρέπει να θεραπεύεται. Υπάρχει το νόμιμο, το ορθό και απαγορεύεται το έκνομο, το παράνομο, το οποίο πρέπει να διώκεται. Υπάρχει η ελεύθερη έκφραση και απαγορεύεται η χειραγώγηση της ελευθερίας. Προϋποθέτει τον σεβασμό των ανθρώπων και των θεσμών. Και η αλήθεια είναι ότι η δημοκρατία διασύρεται στον Δήμο Τριφυλίας. Η αλήθεια είναι ότι προσβάλλεται το ήθος των ανθρώπων και αυτό είναι ύβρις που θα επιφέρει τη νέμεση.
Υ.Γ.: Τώρα ότι η Τριφυλία θέλει να γίνει «Λαϊκή Δημοκρατία» κατά Π. Νίκα, ε αυτό εκτός από ανιστόρητο είναι το ανέκδοτο της χρονιάς!». Κ.Μπ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα