Στις μονάδες αυτές μπορούν να απασχολούνται και παιδιά με ελαφριάς μορφής κινητικά ή αισθητηριακά προβλήματα.
Σκοπός των ΚΔΑΠ είναι:
- η δημιουργική απασχόληση των παιδιών για ορισμένο χρονικό διάστημα της ημέρας, εκτός σχολικού ωραρίου,
- η προαγωγή των δεξιοτήτων τους με την εφαρμογή σύγχρονων παιδαγωγικών προγραμμάτων με καινοτόμες πρακτικές,
- η σωστή αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου με οργανωμένες εξατομικευμένες ή ομαδικές δραστηριότητές ποικίλων γνωστικών αντικειμένων,
- η προαγωγή υγειών πρότυπων κοινωνικής ανάπτυξης και διαβίωσης,
- καθώς και η εξυπηρέτηση των γονέων των φιλοξενούμενων παιδιών και η υποστήριξή τους στην εύρεση εργασίας ή στην παραμονή τους στην αγορά εργασίας.
Τα Κ.Δ.Α.Π. δεν λειτουργούν το Σάββατο και την Κυριακή και τις ημέρες που έχουν καθοριστεί ως αργίες και δεν χρησιμοποιούν τον χώρο του Κδαπ για οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα.
Επιπλέον η λειτουργία τους δεν πρέπει να συγχέεται με εκείνη των φροντιστηρίων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ή διδασκαλίας ξένων γλωσσών με στόχο την πιστοποίηση καθώς δεν δύνανται βάση της νομοθεσίας να λειτουργούν ως τέτοιες δομές. Ακόμη δεν πρέπει να ταυτίζεται η λειτουργία τους με εκείνη των αθλητικών σωματείων, σχολών χορού ή εκμάθησης πολεμικών τεχνών.
Οι υπηρεσίες που παρέχονται στα παιδιά οφείλουν να είναι πολύπλευρες και έχουν στόχο την υποστήριξη της σωματικής, νοητικής, συναισθηματικής και κοινωνικής ανάπτυξής τους, την εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες και με μορφές έκφρασης και επικοινωνίας, όπως το παιχνίδι, το τραγούδι, η ζωγραφική, η μουσική, ο χορός, ο αθλητισμός, οι τέχνες και η συζήτηση ως μέσα καθοριστικά για την πολύπλευρη ανάπτυξη κάθε παιδιού και την κοινωνικοποίησή του.
Η παρακολούθηση του προγράμματος είναι εντελώς δωρεάν στους δικαιούχους γονείς για voucher μέσω Εσπα και η διαδικασία συμμετοχής στο πρόγραμμα γίνεται μέσω της ΕΕΤΑΑ (www.eetaa.gr). Ενώ παράλληλα μπορεί να γίνει συμμετοχή και ιδιωτικά στις ιδιωτικές δομές Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα