Οι συγκεντρώσεις, εκτός από την Αθήνα που θα γίνει στο ΥΠΑΙΘΑ την Πέμπτη στις 2μμ, θα πραγματοποιηθούν στις κατά τόπους Διευθύνσεις Εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Η ανακοίνωση της ΔΟΕ:
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. αντιλαμβανόμενο την οριακή κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στα σχολεία με τα χιλιάδες κενά σε όλους τους κλάδους καλεί τους/τις συναδέλφους/ισσες, να συμμετάσχουν στην κινητοποίηση στο Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. την Πέμπτη, 28/9/2023 στις 14:00 καθώς και τις κατά τόπους Διευθύνσεις Εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα. Για τη διευκόλυνση των συνάδελφων που θα συμμετέχουν στην κινητοποίηση κηρύσσουμε στάση εργασίας από τις 13:15 μέχρι 17:00.
Εδώ και τώρα, κάλυψη όλων των πραγματικών κενών.
Αποφασιστικά και δυναμικά υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα των μαθητών και των εκπαιδευτικών.
Η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:
Η κατάσταση με τα κενά των εκπαιδευτικών είναι οριακή! Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας από το καλοκαίρι και ειδικότερα τις τελευταίες ημέρες, προσπαθούσε να φτιάξει μια πλαστή εικόνα όσον αφορά τη στελέχωση των σχολείων. Θυμίζουμε πως πέρσι δούλεψαν πάνω από 47.000 αναπληρωτές/τριες και φέτος προσλήφθηκαν στην πρώτη φάση 28.353. Δηλαδή η σχολική χρονιά ξεκίνησε ήδη με περίπου 20.000 κενά αφού οι διορισμοί που έγιναν καλύπτουν οριακά τις συνταξιοδοτήσεις!
Αυτή τη στιγμή το Υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να «κόψει» προσλήψεις αναπληρωτών/τριών «κόβοντας» τη μόρφωση των παιδιών! Φτάνει πια! Δεν μπορείτε να παίζετε με τα παιδιά και τους/τις εκπαιδευτικούς που στηρίζουν τόσα χρόνια τη λειτουργία των σχολείων. Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καλεί τους/τις συναδέλφους/ισσες, να συμμετάσχουν στην κινητοποίηση στο ΥΠΑΙΘΑ την Πέμπτη, 28/9/2023 στις 14:00 καθώς και στις κατά τόπους Διευθύνσεις Εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα. Για τη μαζικότερη συμμετοχή των συνάδελφων/ισσών κηρύσσουμε δίωρη διευκολυντική στάση εργασίας από τις 12.00 έως τις 14.00.
Εδώ και τώρα, κάλυψη όλων των πραγματικών κενών!
Αποφασιστικά και δυναμικά υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα