Συγκεκριμένα, μετά από εκτεταμένο έλεγχο που διεξήγαγε η Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του ΥΠΑΝ, διαπιστώθηκαν σοβαρές παραβάσεις της καταναλωτικής νομοθεσίας και ειδικότερα:
- Η μη παράδοση των παραγγελιών προϊόντων στον συμφωνημένο χρόνο παράδοσης και η μη ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με τον οριστικό χρόνο εκτέλεσης της παραγγελίας μετά την παρέλευση της προθεσμίας.
- Η μη επιστροφή των χρημάτων που κατέβαλαν οι πληροφορίες για την αγορά των αγαθών που ουδέποτε παρέλαβαν μετά από την καταγγελία της σύμβασης και την ακύρωση της παραγγελίας.
- Η παραπλάνηση των καταναλωτών σχετικά με τη διάθεση των αγαθών ενώ στην πραγματικότητα η επιχείρηση δεν ήταν σε θέση να πραγματοποιήσει τις παραγγελίες.
- Η δυσχερής έως αδύνατη επικοινωνία με την επιχείρηση.
Τι δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης για την υπόθεση
Ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Όποιος παρανομεί θα αντιμετωπίσει τις συνέπειες του νόμου. Αυτή είναι μία από τις αρχές μας για την ορθή λειτουργία της αγοράς και την προστασία των καταναλωτών. Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Υπουργείου Ανάπτυξης παρακολουθούν με άγρυπνο μάτι την αγορά, τόσο η συμβατική όσο και η διαδικτυακή και επιβάλλουν όσα προβλέπει η ελληνική νομοθεσία. Οι έλεγχοι θα συνεχιστούν με αμείωτο ρυθμό».
Το καταναλωτικό κοινό καλείται, σε περίπτωση που εντοπίζει φαινόμενα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών από ηλεκτρονικές επιχειρήσεις, να υποβάλει καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα