Το παιδί έφεραν στο Κ.Υ. περίπου στις 16:20 το απόγευμα, χωρίς σφυγμό, παγωμένο, χωρίς αναπνοές. Ξεκίνησε αμέσως καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση, συνδέθηκε απινιδωτής. Και επί τρεις σχεδόν ώρες οι γιατροί προσπαθούσαν να το επαναφέρουν, κάνοντας την ανάνηψη και ταυτόχρονα προσπαθώντας να το ζεστάνουν, αλλά το παιδί δεν ανταποκρινόταν. Τελικά, αφού ξεπέρασαν κατά τέσσερις φορές την προβλεπόμενη διάρκεια ανάνηψης, οι γιατροί, απογοητευμένοι, αποφάσισαν να σταματήσουν.
Ενημερώθηκε η αστυνομία και ειδοποιήθηκε ο ιατροδικαστής και το παιδί αναμενόταν να μεταφερθεί στο νεκροτομείο. Μάλιστα έφτασε στο σημείο και το γραφείο τελετών που θα αναλάμβανε τη μεταφορά.
Έπρεπε όμως να συνοδεύεται από ένα καρδιογράφημα που θα έδειχνε μια ευθεία γραμμή… Και εκεί που κατέγραφε αυτή την ευθεία, ισοηλεκτρική γραμμή όπως λέγεται, ξαφνικά το μηχάνημα έδειξε πως το παιδί άρχισε να έχει καρδιακή δραστηριότητα.
Οι γιατροί ξαναέπεσαν πάνω από το παιδί, ειδοποιήθηκε η κινητή μονάδα. Στο ασθενοφόρο συνέχισε να έχει καρδιακούς παλμούς. Άρχισε να έχει δικές του αναπνοές και διασωληνώθηκε στον δρόμο.
Ήταν κάτι πρωτοφανές για όσους το είδαν να συμβαίνει.
Όπως είπε στο zarpanews.gr η κυρία Εύα Λαδουκάκη, γενική γιατρός στο Κ.Υ. Χάρακα: “Είμαι 22 χρόνια γιατρός και μου έχουν τύχει πολλά και διάφορα. Αλλά τέτοια εξέλιξη μετά από ένα τρίωρο ανάνηψης και με το γραφείο τελετών απ’ έξω, δεν έχει ξανασυμβεί. Το μεγαλύτερο σοκ ήταν όταν μας φέρανε το παιδί, γιατί κι εμείς γονείς είμαστε. Οι γονείς και οι παππούδες του, αλλά και κόσμος από το χωριό ήταν έξω από το Κ.Υ. Και μετά οι άνθρωποι έπαθαν δεύτερο σοκ.”
Στις προσπάθειες ανάνηψης που οδήγησαν στη θαυματουργή αυτή εξέλιξη, συμμετείχαν μαζί με την κυρία Λαδουκάκη η γενική γιατρός Ειρήνη Στεφανάκη και ο παιδίατρος Κωνσταντίνος Πετούσης. Επίσης, η νοσηλεύτρια Αφροδίτη Καβαλαράκη. Οδηγός του ασθενοφόρου που μετέφερε το παιδί στο νοσοκομείο ήταν ο Βαγγέλης Αντωνάκης.
Το παιδί νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ Παίδων του ΠΑΓΝΗ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα