
Σύμφωνα με πληροφορίες, έχει ζητηθεί από την Ολυμπία Οδό η πρόταση της για την κατασκευή αυτού του τμήματος που όμως η μορφή της εξαρτάται αφενός από τη διαχείριση του θέματος της περιβαλλοντικά προστατευόμενης περιοχής της λίμνης Καϊάφα και αφετέρου από τις διαπραγματεύσεις που πρέπει να γίνουν με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Σε κάθε περίπτωση, όπως έχει αναφέρει στην Βουλή ο κ. Ταχιάος, το κόστος του συγκεκριμένου έργου ξεκινάει από το ύψος των 700 εκατομμυρίων ευρώ και ανάλογα με την λύση που θα προκριθεί ενδέχεται να ξεπεράσει το ένα δισ. ευρώ. Οι προϋπολογισμοί αυτοί έχουν προκύψει από μελέτες τριών εναλλακτικών λύσεων, τις οποίες έχει καταθέσει η εταιρεία παραχώρησης στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Με την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος, η Ολυμπία Οδός θα μετατραπεί σε έναν από τους μεγαλύτερους της Ελλάδας. Θα επεκταθεί κατά 75 χιλιόμετρα, φτάνοντας