
Σε παράσταση διαμαρτυρίας, την Τετάρτη, στα γραφεία της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας στην Καλαμάτα (πρώην Σχολή Παπαφλέσσα), στις 10.30 το πρωί, καλεί τους αγρότες, τους κτηνοτρόφους, τους αλιείς και τους μελισσοκόμους η Ομοσπονδία Αγροτοκτηνοτροφικών Συλλόγων Μεσσηνίας.
Τα αιτήματα είναι η επιστροφή του 1 δισ. ευρώ που έχει υπεξαιρεθεί από το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, μείωση του κόστους παραγωγής, εγγυημένες τιμές, άμεση καταβολή των ενισχύσεων και αποζημιώσεων.
Το κάλεσμα του Αγροτοκτηνοτροφικού Συλλλόγου Μεσσηνίας έχει ως εξής: “Συνάδελφοι αγρότες, κτηνοτρόφοι, αλιείς και μελισσοκόμοι, τον χειμώνα βγήκαμε στους δρόμους γιατί δεν
Το κάλεσμα του Αγροτοκτηνοτροφικού Συλλλόγου Μεσσηνίας έχει ως εξής: “Συνάδελφοι αγρότες, κτηνοτρόφοι, αλιείς και μελισσοκόμοι, τον χειμώνα βγήκαμε στους δρόμους γιατί δεν














































