Οι αγροτοκτηνοτρόφοι ξαναβγαίνουν στο δρόμο: Διαμαρτυρία την Τετάρτη στην
Περιφερειακή Ενότητα
-
ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ Σε παράσταση
διαμαρτυρίας, την Τετάρτη, στα γραφεία της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας
στην Καλαμάτα (...
Πριν από 5 ώρες

από μια νηπιαγωγό........
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://3.bp.blogspot.com/-oPXQRfn611E/U1_XlHWdCZI/AAAAAAAALxs/DB-DDy-rnIg/s1600/Screenshot_38.png