Οι αγροτοκτηνοτρόφοι ξαναβγαίνουν στο δρόμο: Διαμαρτυρία την Τετάρτη στην
Περιφερειακή Ενότητα
-
ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ Σε παράσταση
διαμαρτυρίας, την Τετάρτη, στα γραφεία της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας
στην Καλαμάτα (...
Πριν από 5 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα