Τρίτη 9 Μαΐου 2017

ΕΕΤΤ Οδηγία για προστασία καταναλωτών σε τηλεφωνία και συνδρομητική τηλεόραση


Οδηγία για προστασία καταναλωτών σε τηλεφωνία και συνδρομητική τηλεόραση

Οδηγία για την προστασία των καταναλωτών σε τηλεφωνία και συνδρομητική τηλεόραση εξέδωσε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) με την οποία ζητά από τους παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών την υποχρεωτική ενσωμάτωση όλων των τελών και του ΦΠΑ στις αναγραφόμενες τιμές λιανικής, που περιλαμβάνονται στους τιμοκαταλόγους και γενικότερα στο διαφημιστικό και προωθητικό υλικό που διαθέτουν στην ελληνική αγορά.
Η οδηγία της ΕΕΤΤ, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση της Αρχής, πρόκειται να διευκολύνει σημαντικά τους συνδρομητές στη σύγκριση και επιλογή, βάσει κόστους, μεταξύ υπηρεσιών και παρόχων.
Συγκεκριμένα, οι πάροχοι υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών υποχρεούνται να αναγράφουν την τελική τιμή στις υπηρεσίες λιανικής, συμπεριλαμβανομένων των αντίστοιχων τελών συνδρομητή σε σταθερή, κινητή και καρτοκινητή τηλεφωνία και συνδρομητική τηλεόραση, καθώς και του ΦΠΑ. Ειδικά για το τέλος κινητής τηλεφωνίας και επειδή ο τελικός καθορισμός του εξαρτάται από το συνολικό ύψος του λογαριασμού, η ΕΕΤΤ επιβάλλει στις εταιρίες να επισημαίνουν το ποσοστό με το οποίο θα αυξηθεί η τελική τιμή της υπηρεσίας στις περιπτώσεις μεγαλύτερου ύψους μηνιαίου λογαριασμού λόγω μεγαλύτερης χρήσης από τους συνδρομητές.
Επίσης, κατά την υποβολή προσφορών προς τους καταναλωτές (π.χ. τηλεφωνικά, έντυπα, ηλεκτρονικά κ.λπ.), οι προσφερόμενες τιμές πρέπει να είναι οι τελικές τιμές πώλησης.
Οι πάροχοι οφείλουν εντός ενός μηνός από την κοινοποίηση της οδηγίας της ΕΕΤΤ, δηλαδή έως τις αρχές Ιουνίου, να προσαρμόσουν αντίστοιχα τις αναγραφόμενες τιμές των υπηρεσιών τους σε τιμοκαταλόγους, έντυπα προσφορών, διαφημιστικά έντυπα, φυλλάδια και καταχωρήσεις, ιστοσελίδες κ.ά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα