Το προηγούμενο διάστημα υπήρξαν παράπονα πελατών της Vodafone για προβλήματα στο internet και γενικότερα στο δίκτυο της εταιρείας.
πως αναφέρει επισήμως η Vodafone, για δηλώσεις «μη ικανοποιητικής εμπειρίας» ομιλίας θα παρέχονται δωρεάν μια φορά τον μήνα 60 λεπτά χρόνου ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα, τα οποία θα πρέπει να αναλωθούν εντός 24 ωρών.
Για δηλώσεις μη ικανοποιητικής εμπειρίας Internet θα παρέχονται μια φορά τον μήνα δωρεάν 300 ΜΒ, τα οποία θα πρέπει να αναλωθούν εντός 24 ωρών. Εντός μικρού χρονικού διαστήματος θα πρέπει να λάβετε δωρεάν ένα γραπτό μήνυμα (SMS) που θα επιβεβαιώνει την ενεργοποίηση των δωρεάν λεπτών ή / και MB που παρέχονται.
H αναφορά μπορεί να γίνει μέσα από την εφαρμογή My Vodafone και συγκεκριμένα στην
ενότητα “Εγγύηση Δικτύου”. Ανάλογα με το είδος της μη ικανοποιητικής εμπειρίας που είχατε, επιλέγετε την αντίστοιχη κατηγορία, δηλώνετε την τοποθεσία σας και καταχωρείτε την αναφορά, επιλέγοντας «Αναφορά Θέματος». aftodioikisi
Ποιες είναι οι έξτρα 7 άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού
τομέα
-
Πρόσθετες ημέρες άδειες προβλέπει η νομοθεσία για τους εργαζόμενους γονείς
στον ιδιωτικό τομέα, με βάση κοινοτική Οδηγία που εντάχθηκε στην ελληνική
νομοθε...
Πριν από 35 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα