Καλάθι του νοικοκυριού: Μόλις 1 στους 5 το βλέπει θετικά
Πιο συγκεκριμένα, στην έρευνα που διεξήγαγε το Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών από τις 8 έως τις 11 Νοεμβρίου σε δείγμα 1.000 καταναλωτών, το 39% του κοινού δήλωσε ότι αγόρασε έστω μία φορά κάποιο προϊόν από το «καλάθι του νοικοκυριού».
Το 22%, δήλωσε ότι το καλάθι του νοικοκυριού είναι μια θετική πρωτοβουλία, με το ποσοστό αυτό να αυξάνεται στο 30%, ανάμεσα σε αυτούς που έχουν αγοράσει από το καλάθι.
Το 56% δήλωσε ότι πρέπει να ενταχθούν και άλλοι κλάδοι στο καλάθι. Το 51% δήλωσε ότι απαιτείται πολύς χρόνος προκειμένου να κάνει τις αγορές του, κάτι το οποίο είναι μία πραγματικότητα που ήδη καταγραφόταν στο παρελθόν για τους καταναλωτές που κυνηγούν τις προσφορές.
Αυτοί που επέλεξαν να αγοράσουν ορισμένα από τα προϊόντα, που περιλαμβάνονται στο «καλάθι του νοικοκυριού» είχαν 12% χαμηλότερη εβδομαδιαία δαπάνη στο σούπερ μάρκετ ( 81,65 ευρώ έναντι 93,35 ευρώ ). Ωστόσο, το ΙΕΛΚΑ διευκρινίζει πως «Δεν υπάρχουν ακόμα επαρκή στοιχεία που να υποστηρίζουν σχέση αιτίου-αιτιατού ανάμεσα στη χρήση του καλαθιού και τη μειωμένη εβδομαδιαία δαπάνη, κάτι που ενδεχομένως να προκύψει σε επόμενα ευρήματα μελετών».
Παρά τις μικρές διαφορές η διείσδυση του καλαθιού φαίνεται προς το παρόν να είναι μεγαλύτερη στην Αττική 42% έναντι της Θεσσαλονίκης 38% και της υπόλοιπης Ελλάδας 37%.
Παράλληλα, το 18% του κοινού επισκέφθηκε κάποιο κατάστημα σούπερ μάρκετ διαφορετικό από το συνηθισμένο του προκειμένου να βρει προϊόντα από το καλάθι του νοικοκυριού. «Το στοιχείο αυτό είναι υγιές για τον ανταγωνισμό στον κλάδο, δείχνει ότι υπάρχουν επιπλέον κίνητρα για τον ανταγωνισμό στην αγορά και ότι η κινητικότητα του καταναλωτικού κοινού το επόμενο διάστημα αναμένεται να ενταθεί», αναφέρει το ΙΕΛΚΑ.
Οι έρευνες του ΙΕΛΚΑ για το καλάθι του νοικοκυριού αναμένεται να συνεχιστούν και το επόμενο διάστημα με περισσότερα στοιχεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα