Όσο περνούν οι μέρες, οι «σκανδαλιστικές» λεπτομέρειες που δημοσιοποιούνται για την προσωπική της ζωή αυξάνονται και πληθύνονται
Σεξομανής σύμφωνα με την ίδια και ενδεχομένως «killer» στα περιουσιακά ήταν η ηθική αυτουργός της δολοφονίας του ιερέα συζύγου της Αθανάσιου. Και όσο περνούν οι μέρες, οι «σκανδαλιστικές» λεπτομέρειες που δημοσιοποιούνται για την προσωπική της ζωή αυξάνονται και πληθύνονται. Παράνομες σχέσεις με «φυλακόβιους», βιάγκρα, κόκκινα εσώρουχα -αυτό κι αν είναι- και φυσικά όλο το «στόρι» της δολοφονίας, διανθισμένο με πανουργίες και ραδιουργίες. Ό, τι πρέπει για να βγάλει ο κοσμάκης τα... απωθημένα του, αν και εδώ ταιριάζει περίφημα η ρήση του Ιησού «ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλλέτω».
Γιατί το βέβαιο είναι πως η «βρωμιάρα», κατά το πλήθος που μαζεύτηκε να την «προϋπαντήσει» έξω από την αστυνομική διεύθυνση του Πύργου, είναι μεν ένοχη αλλά συνάμα και η τέλεια «κολυμβήθρα» για να ξεπλύνουν κάποιοι με ευκολία τα δικά τους ανομήματα. Ο ίδιος ο σατανάς μεταμορφωμένος, όπως θα έλεγε -και λέει- κάθε πιστός που για μια ακόμη φορά βλέπει το «κακό» να φωλιάζει στους κόλπους μιας θρησκευόμενης οικογένειας. Την αρχή είχαν κάνει, τότε με την 17Ν, οι αδελφοί Ξηροί, ενώ είναι πολύ πρόσφατη η εμπειρία από την δράση του «θεολόγου» ληστή της Πάρου.
Για τους ορθολογιστές πάντως αυτό μπορεί να είναι μια φυσική συνέπεια της αντισταθμιστικής δράσης απέναντι σε έναν όγκο ηθικολογίας. Η μια υπερβολή έλκει την άλλη. Ψυχολογία speaking...
Όσο για τους αστρολογούμενους που ενδιαφέρονται να «βουτήξουν» στην ψυχοσύνθεση μιας ακόμη «γυναίκας- δηλητήριο», η πρώτη αυθόρμητη υπόθεση-υποψία στρέφεται στο... ζώδιο του Σκορπιού!
Όμως όχι, η Θεοδώρα Αυγεροπούλου δεν είναι Σκορπιός. Παρότι η γενέθλια Αφροδίτη της στο ζώδιο του πάθους έβαλε σίγουρα την ουρά της στις εν γένει επιλογές της, η «σατανική παπαδιά» ανήκει στο ζώδιο του Τοξότη. Κι επειδή πολλοί αρνητικοί πρωταγωνιστές των τελευταίων μηνών... μαζεύτηκαν στο ζώδιο (θυμίζω τον Τοξότη που μακέλεψε την πρεμιέρα του Μπάτμαν στις ΗΠΑ αλλά και τον «δικό μας» ληστή της Πάρου) είναι μια καλή ευκαιρία να σταθούμε ξανά στην επιρροή των εκλείψεων που μέχρι και τον ερχόμενο Νοέμβριο θα συμβαίνουν στον άξονα Τοξότη-Διδύμων.
Είναι γνωστό πως οι εκλείψεις ενεργειακά δίνουν το «κάτι παραπάνω», καθιστώντας έτσι κρίσιμη κάθε γενέθλια ένδειξη που εν δυνάμει κατευθύνει σε ακρότητες. Και όπως φαίνεται, οι Τοξότες της ιστορίας μας, αδυνατώντας να διαχειριστούν ισορροπημένα τις εσωτερικές τους παρορμήσεις, άνοιξαν το δικό τους «λογαριασμό» στην σκοτεινή πλευρά και πέρασαν στην «άλλη όχθη».
Σε αυτήν την τραγική ακολουθία, μεγάλο μερίδιο «ευθύνης» φέρει και ο Ουρανός, ο οποίος και στις τρεις συγκεκριμένες περιπτώσεις έδειξε πως είναι ικανός να διαστρέψει την ανθρώπινη σκέψη, υπερβαίνοντας κάθε όριο.
Στον γενέθλιο χάρτη της παπαδιάς βρίσκεται στην 7η μοίρα του Ζυγού και είναι προφανές ότι ενεργοποιήθηκε από το τετράγωνο ανάμεσα στον διελαύνοντα Ουρανό και τον διελαύνοντα Πλούτωνα που τους τελευταίους μήνες «πατάνε» σε αυτήν την περιοχή του παρορμητικού «σταυρού».
Η γενική ερμηνεία για τον γενέθλιο Ουρανό στο Ζυγό, τον θέλει να είναι φορέας μιας διαφορετικής αντίληψης για τις σχέσεις και πολύ περισσότερο το γάμο. «Ξαφνική διακοπή σχέσης», προαναγγέλλει ο πλανήτης, αφήνοντας τα σενάρια ανοικτά για να γραφτούν από τον καθένα που θα κάνει χρήση της εντολής του.
Σίγουρα πάντως δεν είναι καλό σημάδι για τις «καθώς πρέπει» απαιτήσεις της ζωής μιας παπαδιάς.
Και το «κρυφό» τετράγωνο που σχηματίζει με τον γενέθλιο Ερμή της στον Τοξότη, είναι μια ακόμη ένδειξη «αιρετικών» αναζητήσεων ή τέλος πάντων μιας κατάστασης που προκαλεί το κοινό αίσθημα.
Πάμε όμως τώρα στις «καυτές» λεπτομέρειες.
Το τετράγωνο του Άρη στον Υδροχόο με την Αφροδίτη στο Σκορπιό, είναι «όλα τα λεφτά» ως προς την ερμηνευτική προσέγγιση των «αχαλίνωτων» ορέξεων της παπαδιάς. Εδώ δεν χρειάζεται να ψάξουμε ούτε για τη... Λίλιθ, ούτε για τον Χείρωνα, που τα τελευταία χρόνια έγινε μόδα να ενοχοποιούνται για κάθε τι «αμαρτωλό» ή απωθημένο.
Η Αφροδίτη βάζει το ανικανοποίητο, ενώ ο συγκεκριμένος Άρης, «γεννημένος» για να αναμοχλεύει τα άκρα του ανθρώπινου ψυχισμού, ήταν πολύ εύκολο να περάσει ότι οριζόταν ως «κόκκινη γραμμή».
Θα μου πείτε κι άλλες έχουν ανάλογες όψεις αλλά δεν κάνουν έτσι... Πολύ σωστά, εδώ όμως παρότι δεν έχουμε στην διάθεση μας τα πλήρη στοιχεία της παπαδιάς (βασικά την ώρα γέννησης), μπορούμε να βασιστούμε σε μια εύλογη υπόθεση που ίσως είναι και το κλειδί των όσων συνέβησαν.
Το ριζικό λάθος αυτής της γυναίκας είναι το ότι ενέδωσε -χάριν ευκολίας, ως είθισται με τους Τοξότες- σε έναν τρόπο ζωής που κοινωνικά την κάλυπτε απόλυτα σε ένα κατά βάση συντηρητικό (στο φαίνεσθαι) περιβάλλον. Παντρεμένη με παπά και με τρία παιδιά είχε το τέλειο άλλοθι για τους ανομολόγητους πόθους που έκαιγαν τον νου και το κορμί της. Γιατί η ίδια δεν μπορεί να μην τους ήξερε, να μην τους ένοιωθε, όταν έκανε το βήμα προς την περιζήτητη «κοινωνική αποδοχή» για μια γυναίκα, το γάμο και την οικογένεια.
Όμως δεν είμαστε όλοι φτιαγμένοι για τα ίδια πράγματα κι αυτό είναι ένα μήνυμα προς όλες τις κατευθύνσεις. Τι γύρευε μια «κολασμένη» με έναν παπά; Ένας καλός αστρολόγος θα μπορούσε να της έχει επισημάνει πως το «θηρίο» που ζει μέσα της δεν μπορεί να θαφτεί κάτω από κανόνες και ηθικολογίες, αντίθετα όλα αυτά θα το εξαγριώσουν περισσότερο. Ο καλός αστρολόγος ξέρει πως αυτή η όψη γεννά ερωμένες κι όχι βολεμένες παπαδιές. Ξέρει επίσης ότι μόνον μέσα από τις προσωπικές εμπειρίες, που ταιριάζουν στο «είναι» του, μπορεί κάποιος να υποτάξει τους δαίμονες του. Ναι, χρειάζεται και η πνευματικότητα αλλά χωρίς την έμπρακτη γνώση κάθε θεωρητικό οικοδόμημα είναι αίολο χωρίς θεμέλια.
Από εκεί και ύστερα, σε κάθε αντίθετη περίπτωση τον λόγο έχει κάθε σκοτεινό ένστικτο, κάθε «δαιμόνιο», που καιροφυλακτεί να πάρει την εξουσία σε μια ακαλλιέργητη ψυχή.
Κι αν η Θεοδώρα Αυγεροπούλου είχε την τύχη να «ζήσει την ζωή της», βιώνοντας έγκαιρα πολλές από τις πλευρές της ενέργειας του τετραγώνου ανάμεσα στην Αφροδίτη και τον Άρη -ιδίως τις σεξουαλικές του διαστάσεις- θα ήταν κι η ίδια πιο ευχαριστημένη αλλά και ο μακαρίτης Αθανάσιος, ζωντανός. Όμως, η Ηλεία δεν είναι... Καλιφόρνια, ούτε καν ένα «μεγάλο χωριό-κρεβάτι» σαν την Αθήνα, όπου όλα γίνονται κι όλα επιτρέπονται, χωρίς σπουδαίο κόστος. Και στην συγκεκριμένη περίπτωση, οι κοινωνικές πιέσεις για πάσει θυσία «αποκατάσταση» μιας γυναίκας που απλά «δεν το ‘χε», είναι ο πρώτος ηθικός αυτουργός της τραγωδίας.
Βέβαια ο φόνος είναι κάτι άλλο και στην περίπτωση της παπαδιάς, δείχνει αχρείαστος. Γιατί δεν χώριζε; Στόχευε στην περιουσία ή έχουμε να κάνουμε πάλι με το υποψήφιο δράμα μιας δακτυλοδεικτούμενης «ζωντοχήρας»;
Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι μπορεί να συμβαίνουν και τα δύο, με την «καπάτσα» Τοξοτίνα να στόχευσε «με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια».
Κι εδώ ίσως να έπαιξε ρόλο ο Ποσειδώνας, που κρίνοντας από την γενική εικόνα του γενέθλιου χάρτη της, έχει κι αυτός το δικό του μερίδιο «ευθύνης».
Σε σύνοδο με την Αφροδίτη στο Σκορπιό, «τράβηξε» και τον Άρη στον Υδροχόο με τον οποίο, στα πλαίσια μιας τυπικής ανοχής, δεν σχηματίζει όψη. Είναι γνωστό πως ένα τετράγωνο Άρη-Ποσειδώνα, στην αρνητική του εκδοχή εμπλέκεται με ραδιουργίες και «στημένα κόλπα», παράλληλα όμως μπορεί να είναι και μια ιδιαίτερα λειτουργική βαλβίδα διαφυγής μέσα από καλλιτεχνικές ή φιλανθρωπικές δραστηριότητες.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως, αντί ο Ποσειδώνας να «εξαερώσει» την «σκοτεινή» πλευρά της όψης, αντίθετα την ωραιοποίησε , με αποτέλεσμα η παπαδιά να νομίζει περίπου ότι πρωταγωνιστεί σε... ταινία του Χόλυγουντ! Η πραγματικότητα βέβαια ήταν άλλη και τώρα καλείται να πληρώσει το τίμημα της «φαντασίωσης» της.
Ωστόσο, κλείνοντας, δεν μπορώ να μην επισημάνω ότι όλα αυτά δεν θα συνέβαιναν με τον τρόπο που συνέβησαν, χωρίς τη συνδρομή ενός δραστικού Δία. Αυτός είναι ο «έξυπνος» της παρέας, που στην ψυχή ενός απαίδευτου ατόμου, λειτουργεί διογκώνοντας τις αρνητικές πλευρές του, με σκοπό την υποτιθέμενη διευκόλυνση του.
Οι φυλακές είναι γεμάτες από «Δίιους» ισοβίτες -το έχω ξαναγράψει- που κάποια στιγμή πίστεψαν ότι είναι υπεράνω όλων. Και θα στοιχημάτιζα πως και η Θεοδώρα Αυγεροπούλου έχει τον Δία σε περίοπτη θέση στο ωροσκόπιο της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα