Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2022

ΕΛΤΑ: Κακόβουλα μηνύματα ζητούν στοιχεία τραπεζικών λογαριασμών


Την προσοχή των πολιτών εφιστά ο Όμιλος των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ). Όπως ενημερώνει, το παρακάτω δείγμα επικοινωνίας, που αποστέλλεται τις τελευταίες μέρες σε αδιευκρίνιστο αριθμό πελατών του Ομίλου, αποτελεί προσπάθεια νέας απάτης με την παράνομη χρήση της επωνυμίας των ΕΛΤΑ.
«Το πακέτο σας φτάνει στα ΕΛΤΑ αύριο
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η UPS απέτυχε να παραδώσει το πακέτο σας UPS#9355196 και θα παραδοθεί στα Ελληνικά Ταχυδρομεία στην Αθήνα για εθνική παράδοση αύριο.
Το πακέτο σας θα αποθηκευτεί στο ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΘΗΝΩΝ μέχρι να επιβεβαιώσετε τα στοιχεία σας:
Επιβεβαιώστε την παράδοση
Λάβετε υπόψη ότι έχετε μόνο 3 ημέρες δωρεάν αποθήκευσης και στη συνέχεια θα χρεωθείτε με επιπλέον 1,49 € για κάθε ημέρα αποθήκευσης.
Με εκτίμηση,
ΕΛΤΑ».
Με αφορμή τη διακίνηση παρόμοιων μηνυμάτων, ο Όμιλος των Ελληνικών Ταχυδρομείων τονίζει, για ακόμα μία φορά, ότι δεν αποστέλλει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) ή μηνύματα κινητής τηλεφωνίας (sms), μέσω των οποίων ζητούνται στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας, με σκοπό την παράδοση κάποιου δέματος.
Επισημαίνει δε ότι πρόκειται για απόπειρες εξαπάτησης και προσπάθεια υποκλοπής προσωπικών στοιχείων (phishing) και συνιστά στους πολίτες να είναι προσεκτικοί και, σε περίπτωση που λάβουν τέτοιου είδους κακόβουλα μηνύματα:
  • να μην απαντήσουν σε αυτά
  • να μην ακολουθήσουν τυχόν συνδέσμους (Links)
  • να μη δώσουν τους προσωπικούς κωδικούς (Username και Password) των τραπεζικών λογαριασμών και πιστωτικών τους καρτών.
Η χρήση της επωνυμίας και των λογοτύπων ΕΛΤΑ από τους αποστολείς τέτοιων κακόβουλων μηνυμάτων είναι παράνομη. Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία έχουν ενημερώσει τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και επιφυλάσσονται παντός νομίμου δικαιώματός τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα