Σε ανακοίνωση που εξέδωσε την Τρίτη 12/11, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει στους χρήστες της την επιλογή να λαμβάνουν «λιγότερο εξατομικευμένες διαφημίσεις» σε μια προσπάθεια να κατευνάσει τις αυξανόμενες ανησυχίες των ρυθμιστικών αρχών.
Σύμφωνα με το Reuters, η εταιρεία με έδρα το Menlo Park της Καλιφόρνια δήλωσε ότι εφαρμόζει αυτές τις αλλαγές ως απάντηση στις απαιτήσεις των ρυθμιστικών αρχών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Έτσι, από την ερχόμενη εβδομάδα όσοι κατοικούν στην Ευρώπη και χρησιμοποιούν τη δωρεάν έκδοση των εν λόγω πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης θα μπορούν να επιλέγουν να βλέπουν διαφημίσεις με αυτό που η Meta αποκαλεί «context», δηλαδή περιεχόμενο που βλέπει ένας χρήστης κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης περιόδου σύνδεσης στις πλατφόρμες.
Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται με βάση την ηλικία, το φύλο και την τοποθεσία του κάθε χρήστη, ενώ ορισμένες δεν μπορούν να παραβλεφθούν για λίγα δευτερόλεπτα.
Μείωση τιμής και στα συνδρομητικά πακέτα
Η Meta σχεδιάζει επίσης να μειώσει την τιμή των συνδρομών χωρίς διαφημίσεις κατά περίπου 40% για τους Ευρωπαίους χρήστες. Αυτή η κίνηση έρχεται καθώς οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές εντείνουν τις προσπάθειες να περιορίσουν τη δύναμη της Big Tech και να εξισώσουν τους όρους ανταγωνισμού για τις μικρότερες εταιρείες, μεταξύ άλλων μέσω του πρόσφατου νόμου για τις ψηφιακές αγορές (DMA) που τέθηκε σε ισχύ νωρίτερα φέτος.
«Το νέο μοντέλο που εισήγαγε η Meta είναι υπό την αποκλειστική ευθύνη της και δεν έχει εγκριθεί ούτε συμφωνηθεί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Είναι πρόωρο να κάνουμε εικασίες για τον αντίκτυπο στις εκκρεμείς διαδικασίες μη συμμόρφωσης», δήλωσε εκπρόσωπος της ΕΕ στο Reuters. «Στόχος μας είναι να φέρουμε τη Meta σε πλήρη και αποτελεσματική συμμόρφωση σε αυτό το θέμα το συντομότερο δυνατό» συμπλήρωσε.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο μήνα, το ανώτατο δικαστήριο της Ευρώπης αποφάσισε ότι η Meta πρέπει να περιορίσει τη χρήση προσωπικών δεδομένων που συλλέγονται από το Facebook για στοχευμένη διαφήμιση, βασιζόμενη σε πρόταση που είχε κάνει ο ακτιβιστής για την προστασία ιδιωτικής ζωής, Max Schrems.
«Ενώ η λύση πρέπει ακόμη να αξιολογηθεί, χαιρετίζουμε το γεγονός ότι μια σημαντική πλατφόρμα ανακοινώνει ότι θα προσφέρει μια νέα δωρεάν επιλογή με λιγότερο λεπτομερή προφίλ για τη διαφήμιση», σημειώνει η Anu Talus, πρόεδρος της ΕΕ για την προστασία της ιδιωτικής ζωής - την Ευρωπαϊκή Προστασία Δεδομένων Διοικητικό Συμβούλιο.
Τα σχέδια της Meta να εισάγει λιγότερο εξατομικευμένες διαφημίσεις δημοσιεύθηκαν για πρώτη φορά στην Wall Street Journal.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα