![]() |
Η λειτουργία της εφαρμογής θα γίνεται μέσω του κινητού τηλεφώνου και θα ενταχθεί στην πλατφόρμα MyDΑΤΑapp, που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις.
Το ψηφιακό πελατολόγιο θα λειτουργεί ως εξής: Κάθε φορά που ένα όχημα θα εισέρχεται ή θα εξέρχεται από συνεργείο, πάρκινγκ, πλυντήριο ή εταιρεία ενοικίασης ο επαγγελματίας θα σκανάρει με το κινητό του τηλέφωνο την πινακίδα του οχήματος. Αυτόματα, σε πραγματικό δηλαδή χρόνο, ο αριθμός κυκλοφορίας του οχήματος θα συμπληρώνεται στο ψηφιακό πελατολόγιο στην εφαρμογή MyDATAapp.
Κατά την έξοδο του οχήματος από την επιχείρηση ο επαγγελματίας θα πρέπει να σκανάρει την απόδειξη ή το τιμολόγιο που θα έχει εκδοθεί και αυτόματα θα ενημερώνεται το πελατολόγιο. Με την έκδοση και το σκανάρισμα του παραστατικού θα ολοκληρώνεται η διαδικασία και θα κλείνει η συγκεκριμένη συναλλαγή.
Το επόμενο βήμα, σύμφωνα με το υπουργείο, είναι η ωρίμανση της εφαρμογής στην πρώτη αυτή ομάδα επιχειρήσεων και η επέκτασή της εντός του καλοκαιριού στις επιχειρήσεις που διοργανώνουν δεξιώσεις και εκδηλώσεις, όπως γάμους, βαφτίσεις και πάρτι.
Παραδείγματα
- Ένας πολίτης πηγαίνει το αυτοκίνητό του για πλύσιμο. Ο επιχειρηματίας σκανάρει την πινακίδα κατά την είσοδο, καταγράφοντας την παρουσία του οχήματος στην επιχείρηση. Κατά την έξοδο, εκδίδει και σκανάρει την απόδειξη, ολοκληρώνοντας τη διαδικασία.
- Σε ένα συνεργείο επισκευής αυτοκινήτων, κατά την άφιξη του πελάτη, η πινακίδα σκανάρεται για την καταγραφή της εισόδου του οχήματος, ενώ με την έκδοση τιμολογίου ολοκληρώνεται η συναλλαγή.
- Ένας πελάτης επισκέπτεται έναν χώρο στάθμευσης (πάρκινγκ), και μέσω της σάρωσης της πινακίδας καταγράφεται η είσοδος και έξοδος του οχήματος, ενώ η συναλλαγή κλείνει με τη σάρωση της απόδειξης πληρωμής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα