Θα μοιραστούν πάνω από 3.000 φυτά
Την Δευτέρα 11 Οκτωβρίου στο Σύνταγμα, 3.000 Αθηναίοι θα έχουν την ευκαιρία να πάρουν δωρεάν ένα φυτό το οποίο θα μπορούν να φροντίσουν στο σπίτι τους.
Αυτή είναι η νέα καταπράσινη δράση των Atenistas σε συνεργασία με το Green Design Festival. Μια ενέργειά που πέρα απ’ το ουσιαστικό ότι θα μπει έστω και λίγο πράσινο στα τσιμεντένια διαμερίσματα, έχει τον συμβολικό στόχο: οι Αθηναίοι να πρασινίσουν, βεράντες, ταράτσες, παράθυρα και γενικά την πόλη τους.
Αποτελέσματα Πανελληνίων 2026: «Μαύρα μαντάτα» για το 1ο Πεδίο – Ποια
μαθήματα «έκαψαν» τους υποψηφίους
-
Η αντίστροφη μέτρηση για την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Πανελληνίων
2026 έχει πλέον ξεκινήσει καθώς την Πέμπτη 25 του μήνα θα δοθούν στην
δημοσιότητα...
Πριν από 7 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα