"Κύριε πρόεδρε μπήκαμε στην αίθουσα με ύφος μεγάλου ηγέτη, δικτάτορα θα έλεγα, κραδαίνοντας πύρινη ρομφαία !! Εννοώντας προφανώς πως μπήκε στην αίθουσα με ύφος ψυχασθενούς. Αυτή είναι η κουβέντα με την οποία υποδέχτηκε ο Μίμης Ανδρουλάκης τον Βενιζέλο στην συνεδρίαση της Κ.Ο του ΠΑΣΟΚ.
ΑΔΕΔΥ Μεσσηνίας: Συμπαράσταση στην πανελλαδική απεργία των εργαζομένων στις
Περιφέρειες-Τα αιτήματα
-
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΑΔΕΔΥ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΟΣΥΑΠΕΤο
Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Μεσσηνίας εκφράζει την αμέριστη συμπαράσταση και
στήριξή το...
Πριν από 2 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα