Η εταιρεία European Seaways κατέθεσε, σύμφωνα με πληροφορίες, αίτημα στη Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την κάλυψη των δρομολογίων στη γραμμή Πειραιά - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Καστέλι που είναι επιδοτούμενα.
Η εταιρεία θα πρέπει να καταθέσει μέχρι την ερχόμενη Τρίτη το όνομα του πλοίο με τις προδιαγραφές που έχει ορίσει το υπουργείο για την κάλυψη της γραμμής, τα πιστοποιητικά και την εγγυητική επιστολή.
Μέχρι πρόσφατα η συγκεκριμένη γραμμή εξυπηρετείτο από την εταιρεία ΛΑΝΕ με το πλοίο «ΒΙΤΣΕΝΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ», το οποίο λόγω τεχνικού προβλήματος παραμένει ακινητοποιημένο. Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής τη Δευτέρα 17 Ιουλίου κήρυξε έκπτωτη από τη συγκεκριμένη γραμμή την εταιρεία ΛΑΝΕ.
Τα ελάχιστα απαιτούμενα χαρακτηριστικά που θέτει η προκήρυξη για το πλοίο που θα αναλάβει τη γραμμή, είναι να μπορεί να επιβιβάζει τουλάχιστον 300 άτομα το χειμώνα και 450 το καλοκαίρι με ογδόντα κλίνες και επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων μεγαλύτερη ή ίση από 600 τετραγωνικά μέτρα.Επίσης τα μισθώματα (επιδότηση) για την κάλυψη των γραμμών προσδιορίζονται ως εξής:
α) ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΥΘΗΡΑ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ - ΚΑΣΤΕΛΙ και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός (1) δρομολογίου την εβδομάδα, καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, έναντι μισθώματος τριάντα οκτώ χιλιάδων (38.000) ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και των λοιπών νόμιμων κρατήσεων
β) ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΥΘΗΡΑ - ΚΑΣΤΕΛΙ και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα, καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, έναντι μισθώματος τριάντα δύο χιλιάδων (32.000) ευρώ, ανά πλήρες δρομολόγιο, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και των λοιπών νόμιμων κρατήσεων
γ) ΓΥΘΕΙΟ - ΚΥΘΗΡΑ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ - ΚΑΣΤΕΛΙ και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα, καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, έναντι μισθώματος είκοσι χιλιάδων τριάντα (20.030) ευρώ, ανά πλήρες δρομολόγιο, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και των λοιπών νόμιμων κρατήσεων
δ) ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΚΥΘΗΡΑ - ΚΑΣΤΕΛΙ, με την εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα έως 30/09/2017, έναντι μισθώματος δεκαέξι χιλιάδων εξήντα έξι (16.066) ευρώ, ανά πλήρες δρομολόγιο, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και των λοιπών νόμιμων κρατήσεων.
Η εταιρεία θα πρέπει να καταθέσει μέχρι την ερχόμενη Τρίτη το όνομα του πλοίο με τις προδιαγραφές που έχει ορίσει το υπουργείο για την κάλυψη της γραμμής, τα πιστοποιητικά και την εγγυητική επιστολή.
Μέχρι πρόσφατα η συγκεκριμένη γραμμή εξυπηρετείτο από την εταιρεία ΛΑΝΕ με το πλοίο «ΒΙΤΣΕΝΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ», το οποίο λόγω τεχνικού προβλήματος παραμένει ακινητοποιημένο. Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής τη Δευτέρα 17 Ιουλίου κήρυξε έκπτωτη από τη συγκεκριμένη γραμμή την εταιρεία ΛΑΝΕ.
Τα ελάχιστα απαιτούμενα χαρακτηριστικά που θέτει η προκήρυξη για το πλοίο που θα αναλάβει τη γραμμή, είναι να μπορεί να επιβιβάζει τουλάχιστον 300 άτομα το χειμώνα και 450 το καλοκαίρι με ογδόντα κλίνες και επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων μεγαλύτερη ή ίση από 600 τετραγωνικά μέτρα.Επίσης τα μισθώματα (επιδότηση) για την κάλυψη των γραμμών προσδιορίζονται ως εξής:
α) ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΥΘΗΡΑ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ - ΚΑΣΤΕΛΙ και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός (1) δρομολογίου την εβδομάδα, καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, έναντι μισθώματος τριάντα οκτώ χιλιάδων (38.000) ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και των λοιπών νόμιμων κρατήσεων
β) ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΥΘΗΡΑ - ΚΑΣΤΕΛΙ και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα, καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, έναντι μισθώματος τριάντα δύο χιλιάδων (32.000) ευρώ, ανά πλήρες δρομολόγιο, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και των λοιπών νόμιμων κρατήσεων
γ) ΓΥΘΕΙΟ - ΚΥΘΗΡΑ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ - ΚΑΣΤΕΛΙ και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα, καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, έναντι μισθώματος είκοσι χιλιάδων τριάντα (20.030) ευρώ, ανά πλήρες δρομολόγιο, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και των λοιπών νόμιμων κρατήσεων
δ) ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΚΥΘΗΡΑ - ΚΑΣΤΕΛΙ, με την εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα έως 30/09/2017, έναντι μισθώματος δεκαέξι χιλιάδων εξήντα έξι (16.066) ευρώ, ανά πλήρες δρομολόγιο, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και των λοιπών νόμιμων κρατήσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα