Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος ο εκπαιδευόμενος θα είναι σε θέση να:
- επεξηγεί τη χρησιμότητα της διδασκαλίας ξένων γλωσσών σε μικρές ηλικίες
- εφαρμόζει τα στοιχεία των διάφορων μεθόδων γλωσσοδιδακτικής που ταιριάζουν στη διδασκαλία σε μικρές ηλικίες
- διαχειρίζεται αποτελεσματικά την τάξη ή τους μεμονωμένους μαθητές
- δημιουργεί ή/και χρησιμοποιεί τα κατάλληλα εργαλεία για τη διδασκαλία του σε μικρούς μαθητές (μουσική, αφήγηση, οπτικό υλικό κ.ά.)
Τίτλος Προγράμματος
|
Διάρκεια
(μήνες) |
Εκτιμώμενη
Διάρκεια (ώρες) |
Πιστωτικές
Μονάδες ECVET |
Τύπος
Πιστοποιη- τικού |
Μαθήματα
|
- Συμπλήρωμα
Πιστοποιητικού -Οδηγός Σπουδών |
Αίτηση
Συμμετοχής |
Ακαδημαϊκός
Υπεύθυνος |
Διδασκαλία Ξένων Γλωσσών σε Παιδιά Προσχολικής και Πρώτης Σχολικής Ηλικίας | 5 | 90 | 7,5 | Επιμόρφωσης | Μαθήματα | -Συμπλήρωμα πιστοποιητικού -Οδηγός σπουδών | Υποβολή αίτησης | Πριόβολου Στέλλα - Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου |
Πως διαμορφώνεται η ύλη του προγράμματος
ΜΑΘΗΜΑ - Προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία και ξένες γλώσσες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 - Η σύγχρονη πολιτική και οι τάσεις σχετικά με την εκμάθηση ξένων γλωσσών στις μικρές ηλικίες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 - Απόκτηση και εκμάθηση δεύτερης γλώσσας (L2) - Κρίσιμη περίοδος - Βασικές αρχές
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3 - Οφέλη της πρώιμης εκμάθησης ξένων γλωσσών – Ο ρόλος του γονέα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 4 - Χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες μαθητών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας – Ο ρόλος του διδάσκοντα
ΜΑΘΗΜΑ - Σύγχρονες επιστημονικές θεωρίες και μέθοδοι γλωσσοδιδακτικής και η εφαρμογή τους στις μικρές ηλικίες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 - Η μέθοδος Berlitz και οι περιορισμοί της
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 - Η ακουστικο-γλωσσική μέθοδος (Audiolingualism)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3 - Οι οπτικοακουστικές μέθοδοι
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 4 - Η μέθοδος της ολικής αισθητηριακής κινητικής απόκρισης (Total Physical Response – TPR)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 - Η φυσική προσέγγιση – Διγλωσσία
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 6 - Η θεωρία των πολλαπλών τύπων νοημοσύνης (Multiple Intelligences) και η πρακτική εφαρμογή της
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 7 - Η επικοινωνιακή προσέγγιση
ΜΑΘΗΜΑ - Δεξιότητες, τεχνικές, εργαλεία και παραδείγματα δραστηριοτήτων για τη διδασκαλία ξένων γλωσσών σε μικρές ηλικίες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 - Η χρήση του λόγου, τα παραγλωσσικά και τα εξωγλωσσικά στοιχεία της ομιλίας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 - Πρακτικές συμβουλές διαχείρισης μαθητών/τάξης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3 - Το τραγούδια και η μουσικοκινητική αγωγή
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 4 - Το παραμύθι και η διήγηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 - Η χρήση οπτικοακουστικού υλικού και νέων τεχνολογιών
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 6 - Η ζωγραφική και η χειροτεχνία
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 7 - Το παιχνίδι και το θεατρικό παιχνίδι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα