Έρευνα για τα 14 εκατομμύρια ευρώ που.... πετάχτηκαν στο λιμάνι της Κυπαρισσίας θα διεξαχθεί από το Σώμα Επιθεωρητών Δημοσίων Εργων και το Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.
Την έρευνα για το λιμάνι της Κυπαρισσίας και για 4 ακόμα λιμάνια της Ελλάδας, τα οποία υπέστησαν μεγάλες υλικές ζημιές μετά την ολοκλήρωση των έργων κατασκευής τους ή επισκευής τους, ζητεί με έγγραφό του ο γενικός γραμματέας Λιμένων του υπουργείου Ναυτιλίας, Χρήστος Λαμπρίδης, με στόχο να διερευνηθεί η ύπαρξη τυχόν ευθυνών για πλημμελείς εκτελέσεις των έργων, αλλά και ευθυνών κατά την παράδοση και παραλαβή τους.
Σύμφωνα με σχετικά ρεπορτάζ η έρευνα θα διεξαχθεί για τα εξής λιμάνια:
Κυπαρισσία Μεσσηνίας: Το έργο ξεκίνησε το 2007, ολοκληρώθηκε το 2009, δαπανήθηκαν τεράστια ποσά (πάνω από 14 εκατ. ευρώ), ωστόσο το 2012 σημειώθηκαν οι πρώτες
σοβαρές ζημιές οι οποίες συνεχίζονται μέχρι και σήμερα. Επισημαίνεται ότι από το 2007 οι κάτοικοι με έγγραφά τους στον Δήμο, στη Νομαρχία και την Περιφέρεια Πελοποννήσου είχαν καταγγείλει κακοτεχνίες, προαναγγέλλοντας την επικινδυνότητα του έργου. Οι καταγγελίες, σχετική αλληλογραφία, δημοσιεύματα και φωτογραφίες που δείχνουν να έχει καταποντιστεί το μισό λιμάνι, ενώ υπάρχει κίνδυνος επέκτασης της κατάρρευσης του λιμενοβραχίονα, διαβιβάστηκαν από τη Γενική Γραμματεία Λιμένων στο Σώμα Επιθεωρητών Δημοσίων Εργων και στο Σώμα Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.
Αθηνιό Σαντορίνης: Το έργο ξεκίνησε το 2005, παραδόθηκε το 2010, και από το 2016 παρουσίασε σοβαρά λειτουργικά προβλήματα, καθώς μεγάλο τμήμα των κρηπιδωμάτων του τέθηκε εκτός λειτουργίας λόγω υποσκαφών και καθιζήσεων, με αποτέλεσμα η προβλήτα στην οποία έδεναν τα πλοία ακτοπλοΐας να βγει εκτός λειτουργίας και τα πλοία να δένουν από τότε στην προβλήτα επικίνδυνων φορτίων. Ωστόσο τον Φεβρουάριο του 2018, μετά από μια έντονη κακοκαιρία, προκλήθηκαν σοβαρές ζημιές και σ’ αυτή την προβλήτα (καθίζηση 90 εκατοστών και ρωγμή σε όλο το μήκος της). Εκπονήθηκαν σχετικές μελέτες οι οποίες ολοκληρώθηκαν, τα έργα αδειοδοτήθηκαν και σύντομα θα ξεκινήσει η υλοποίησή τους
Μαλαγάρι - Βαθύ και Καρλόβασι Σάμου: Το λιμάνι στο Βαθύ κατασκευάστηκε το 2004 και παραδόθηκε για χρήση το 2012. Σε σύντομο χρόνο μετά την παράδοσή του εμφάνισε φθορές που οφείλονται σε κακοτεχνίες. Ανάλογες καταγγελίες υπάρχουν και για το λιμάνι στο Καρλόβασι, το οποίο εγκαινιάστηκε το 2009, χωρίς ωστόσο να έχουν τοποθετηθεί πλατφόρμες που να το προστατεύουν από τη φθορά που προκαλείται από την προσέγγιση των πλοίων. Σοβαρές ζημιές (ρωγμή περίπου 28 μέτρων) παρουσιάστηκαν το 2013. Και τα δύο έργα τα έχει κατασκευάσει η ίδια εταιρεία. Τα τελευταία χρόνια έχουν δρομολογηθεί οι διαδικασίες για την αποκατάσταση της υποσκαφής στο Μαλαγάρι.
Εύδηλος Ικαρίας: Στις 18-1-2018 λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών το λιμάνι του Ευδήλου υπέστη σοβαρές υλικές ζημιές, που εστιάζονται στον νέο προσήνεμο μόλο, του οποίου οι εργασίες ολοκληρώθηκαν τον Οκτώβριο του 2015. Το έργο παρελήφθη τον Ιούνιο του 2016. Ο νέος μόλος έσπασε στη μέση, ενώ καταστράφηκαν και τα τσιμεντένια προστατευτικά μπλόκια (αστερίες) από την εξωτερική πλευρά του λιμανιού. eleftheriaonline
Στουρνάρας: «Οχι» στη μείωση του ΦΠΑ - Λείπουν 200.000 χέρια από την αγορά
εργασίας
-
Δεν πάμε άσχημα, μέσα σε ένα περιβάλλον αρκετά ταραγμένο, διεθνές, με
μεγάλη αβεβαιότητα, με δύο πολέμους, αριστερά και δεξιά των συνόρων μας. Η
Ελλάδα ανα...
Πριν από 1 ώρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα