Από το 1990, οπότε η τουρκική προκλητικότητα άρχισε να απορρόφα όλο και μεγαλύτερο μέρος του πτητικού έργου της Πολεμικής Αεροπορίας, άνθρωποι και μηχανές άρχισαν να ωθούνται στα όρια τους.
Οι απώλειες στην πολεμική αεροπορία
Εκατόν είκοσι πέντε ψυχές που κλήθηκαν να υπηρετήσουν την πατρίδα θρηνεί η Πολεμική μας Αεροπορία από το 1990 έως σήμερα, με πολλούς εξ αυτών να είναι θύματα του ακήρυχτου πόλεμου με την Τουρκία που επικρατεί στο Αιγαίο.
Από το 1990, οπότε η τουρκική προκλητικότητα άρχισε να απορρόφα όλο και μεγαλύτερο μέρος του πτητικού έργου της Πολεμικής Αεροπορίας, άνθρωποι και μηχανές άρχισαν να ωθούνται στα όρια τους.
C-130 όρος Όθρυς
Ο φόρος αίματος ήταν βαρύς, όπως επίσης και οι απώλειες σε μέσα. Την περίοδο 1990 – 2018, η Πολεμική Αεροπορία έχει χάσει 81 μαχητικά αεροσκάφη και μεταγωγικά με απώλεια 125 ψύχων. Οι μισές σχεδόν από τις απώλειες (63 άνθρωποι) σημειωθήκαν σε ένα και μόνο συμβάν, όταν C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας, γεμάτο με σμηνίτες, κατέπεσε στο Όρος Όθρυς το 1991.
Νίκος Σιαλμάς
Αξιοσημείωτο είναι ωστόσο ότι μόλις δυο αεροσκάφη έχουν πέσει κατά τη διάρκεια εικονικών αερομαχιών με τουρκικά. Το 1992 ο υποσμηναγός Νίκος Σιαλμάς, χάνει τη ζωή του στην περιοχή του Άη Στράτη όταν το παλαιό Μirage F-1 που χειριζόταν δεν άντεξε κατά την αναμέτρηση με τουρκικά F-16 και καρφώθηκε στη θάλασσα. Το 2006 ο σμηναγός Κώστας Ηλιάκης χάνει τη ζωή του στην περιοχή της Καρπάθου όταν τούρκικο F-16 καρφώνεται στην καλύπτρα του αεροσκάφους του σκοτώνοντας τον ακαριαία.
C-130 όρος Όθρυς
Παρά τους μεγάλους αριθμούς απωλειών πρέπει να σημειώσουμε ότι η Πολεμικής Αεροπορία διατηρεί ακόμα και σήμερα έναν από τους κορυφαίους δείκτες ασφάλειας πτήσεων μεταξύ των χώρων – μελών του ΝΑΤΟ.
Πηγή: skai
Νοροϊός Kawasaki «σαρώνει» την Ευρώπη: Εκτοξεύτηκαν τα κρούσματα
γαστρεντερίτιδας
-
Η ιατρική κοινότητα στην Ευρώπη παρακολουθεί με ιδιαίτερο προβληματισμό την
ταχεία εξάπλωση ενός νέου στελέχους νοροϊού, τον GII.17 (γνωστό και ως
νοροϊός ...
Πριν από 2 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα