Πέμπτη 18 Απριλίου 2019

Νιώθω οργή και θυμό για όλα τα κοκόρια...


Νιώθω θυμό, μεγάλο θυμό...
Όχι για την εκκλησία μνημείο που καταστράφηκε, τα πάντα ανθρώπινα... Και η καταστροφή και η δημιουργία...
Είμαι οργισμένη που δύο Γερμανοί στρατιωτικοί ασεβείς προσέβαλλαν την σημαία μου με θράσος και αλήτικη συμπεριφορά... Η συγγνώμη άγνωστη για αυτούς που κουβαλούν στην πλάτη εγκλήματα χωρίς δικαίωση....
Είμαι οργισμένη που γκρέμισαν στο Μόναχο το κουφάρι του ελληνικού σχολείου, γιατί το ελληνικό κράτος από το 2000 αδυνατεί να το αποπερατώσει...
Είμαι οργισμένη που έχω πρωθυπουργό που αγνοεί την ιστορία, την μυθολογία, την γλώσσα του τόπου του, γνωρίζει όμως καλά την ανακολουθία το ψέμα, την τέχνη του διχασμου.Θυμώνω που υποψήφιος ευρωβουλευτής μου αποδεικνύει πως είναι ανθέλληνας...
Καιρίδης το όνομα, υποψήφιος της ΝΔ, λέει πολλές ανοησίες, αν νιώθει παιδί Οθωμανών πρόβλημα του.... του το απαγορεύω να το λέει για μένα...
Άμυνα μου η ψήφος μου...
Νιώθω οργή που συμπολίτες μου καίνε, καταστρέφουν βεβηλώνουν ασεβούν σε περιουσία του ελληνικού λαού, έτσι για την πλάκα τους και η αρμοδία υπουργός κα Παπακώστα κάνει βόλτες στην... Μονμάρτη...
Νιώθω οργή και θυμό για όλα τα κοκόρια, που τρώγονται μέσα στην ιερή βουλή των Ελλήνων, χωρίς ντροπή και αξιοπρέπεια, στο όνομα της εξουσίας για να "βουλευτούν "και να βολευτούν....
Νιώθω θυμό και οργή που με περνούν για πρόβατο και τους επιβεβαιώνω με την αδιαφορία μου και την ανοχή μου...
Φ.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα