Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019

Πανελλαδικές 2019: 1.190 Mεσσήνιοι μαθητές των ΓΕΛ ξεκινούν τον αγώνα για μια θέση στο όνειρο…

-Πρεμιέρα χθες για 209 μαθητές των ΕΠΑΛ
-Συμβουλές προς υποψηφίους και γονείς
Σημαντική μέρα η σημερινή για 1.190 μαθητές της Μεσσηνίας που ρίχνονται στη μάχη των Πανελλαδικών Εξετάσεων, μια μέρα-ορόσημο, καθώς ξεκινά ο Γολγοθάς που λέγεται Πανελλαδικές. Από την άλλη, είναι η αρχή του τέλους μιας δύσκολης χρονιάς…
Πρώτο εξεταζόμενο μάθημα είναι αυτό της Έκθεσης, ενώ η επόμενη εξέταση είναι τη Δευτέρα με αυτά των Αρχαίων Ελληνικών και των Μαθηματικών (ανάλογα τον προσανατολισμό που έχει διαλέξει κάθε μαθητής).

Χθες στη μάχη των Πανελλαδικών μπήκαν οι 209 μαθητές των Επαγγελματικών Λυκείων της Μεσσηνίας, που επίσης εξετάστηκαν στην Έκθεση, με το εξεταζόμενο θέμα να περιέχει κείμενο του Αλμπέρ Καμύ για την Τέχνη και τον κοινωνικό ρόλο του καλλιτέχνη. Οι μαθητές των ΕΠΑΛ συνεχίζουν αύριο τις εξετάσεις με Μαθηματικά (Άλγεβρα).
Να υπενθυμίσουμε εδώ ότι οι φετινές θέσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση είναι αυξημένες κατά 3.643, με το σύνολο να ανέρχεται σε 78.335, που μάλιστα αποτελεί ρεκόρ οκταετίας.


ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΡΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ
Το «Θάρρος» μίλησε με την ψυχολόγο Γιώτα Παπαγεωργίου, αλλά και τη διατροφολόγο - διαιτολόγο Αφροδίτη Λουκάκου, για το πώς πρέπει να συμπεριφέρονται οι γονείς στον υποψήφιο, αλλά και τι είναι ιδανικό να τρώει, καθώς αμφότερα παίζουν καθοριστικό ρόλο κατά τη διάρκεια των εξετάσεων.


Ψυχολογία 
Η κα Παπαγεωργίου, λοιπόν, δίνει κάποιες συμβουλές για το θέμα του άγχους που κυριεύει πολλούς υποψηφίους αυτές τις ημέρες:

Το άγχος των εξετάσεων και πώς το διαχειρίζεται το οικογενειακό περιβάλλον
-Άγχος είναι αυτό που βιώνουμε όταν βρισκόμαστε αντιμέτωποι με γεγονότα τα οποία θεωρούμε απειλητικά και δεν είμαστε σίγουροι αν μπορούμε να τα διαχειριστούμε.
-Το καλό άγχος δεν είναι κάτι που απαραίτητα μας αρέσει, οπωσδήποτε όμως μας κάνει να λειτουργούμε. Το κακό άγχος μειώνει την απόδοσή μας και μπορεί να μας αποδιοργανώσει, να μας ακινητοποιήσει.
-Το άγχος μπορεί να πάρει πολλές μορφές:
•Σώμα: ταχυπαλμία, κόμπος στο λαιμό, ζαλάδες, αϋπνία, συχνοουρία, εφίδρωση, δυσκολία στην ομιλία, στεγνό στόμα, κόμπος στο στομάχι, κρύα και ιδρωμένα χέρια
•Σκέψεις: σύγχυση, δυσκολία συγκέντρωσης, προβλήματα μνήμης, επαναλαμβανόμενες αρνητικές σκέψεις
•Διάθεση: νευρικότητα, τρόμος ανυπομονησία, υπερδιέγερση, ενοχές, ζήλια, κατάθλιψη, θυμός

*Ψυχολογική διάσταση φόβου το άγχος:
•Φόβος μήπως απογοητευτεί ο δάσκαλος, καθηγητής
•Φόβος πιθανής γελοιοποίησης μπροστά σε άλλους
•Φόβος για την αντίδραση των γονέων
•Φόβος για την προσωπική υποτίμηση

*Πώς μπορούν να βοηθήσουν οι γονείς τα παιδιά με άγχος εξετάσεων; Τι να αποφεύγουμε:
•Τις υποδείξεις και τις κριτικές, όταν το παιδί δεν ακολουθεί το σωστό κατά τη γνώμη μας πρόγραμμα μελέτης. Κανείς δεν μπορεί να υποχρεώσει κάποιο παιδί να μελετήσει, αν το ίδιο δεν το θέλει
•Τη σύγκριση με άλλα παιδιά και με το ρυθμό και το πρόγραμμα που ακολουθούν
•Να πιέζουμε τα παιδιά με δικά μας όνειρα και φιλοδοξίες
•Δεν εστιάζουμε μόνο στην επίδοση, αλλά αναγνωρίζουμε την προσπάθεια και τον κόπο
•Την πίεση για διάβασμα ή τη συναισθηματική πίεση, παρέχουμε θάρρος
•Τη στρατηγική της αποτυχίας, π.χ. «αν δεν πας καλά στο σχολείο, θα σταματήσεις και θα έρχεσαι στη δουλειά μαζί μου»
•Τις φωνές
•Τις απειλές, π.χ. «Αν εσύ δεν… τότε θα σου δείξω εγώ!»
•Φρούδες υποσχέσεις, π.χ. «Αν περάσεις την τάξη, θα σε αφήνω να ξενυχτάς τα Σάββατα»
•Την τρομοκρατία, π.χ. «Αν δεν περάσεις, κάηκες!»
•Τα διπλά μηνύματα, π.χ. «Αν δεν μπεις στο Μαθηματικό δεν πειράζει, αλλά να ξέρεις ότι θα στεναχωρηθούμε πολύ!»
•Τη δημιουργία ενοχών, π.χ. «Ο καημένος ο πατέρας σου θα αρρωστήσει αν δει τους βαθμούς σου!»
•Τα παρακάλια, π.χ. «Σε παρακαλώ, εγώ που σε λατρεύω!»
•Την κατασκοπία
•Να κάνουμε για τα παιδιά πράγματα που μπορούν να κάνουν μόνα τους
•Την απόρριψη, π.χ. «Δεν αξίζεις! Είσαι τεμπέλης! Είσαι άχρηστος!»
•Την κριτική
•Ενδιαφέρον μόνο για τις επιδόσεις του παιδιού
•Αξιοκρατικό σύστημα βάσει των επιδόσεων

*Τι να επιδιώκουμε:
•Να κρατάμε το λόγο μας και να τηρούμε τις υποσχέσεις μας
•Σεβασμός στην προσπάθεια του παιδιού έμπρακτα
•Ενθαρρυντικά μηνύματα χωρίς «αλλά», π.χ. «Σε αγαπώ αλλά δεν είσαι καλός μαθητής»
•Αγάπη άνευ όρων
•Κοινός χρόνος χαλάρωσης


Διατροφή
Όπως γράψαμε παραπάνω, σημαντικό είναι και το ζήτημα της διατροφής. Έτσι η κα Λουκάκου συμβουλεύει τους υποψηφίους:
Η σωστή διατροφή αποτελεί ένα σημαντικό σύμμαχο για τους εφήβους στην περίοδο των εξετάσεων.
Βοηθάει το μαθητή να είναι πιο υγιής και, κατά συνέπεια, πιο ισχυρός, ώστε να έχει καλύτερη απόδοση στο διάβασμά του, αλλά συγχρόνως να έχει και καλύτερη διάθεση, συγκέντρωση και μνήμη.

Ποιες τροφές θα προσφέρουν στον μαθητή όσα έχει ανάγκη τις μέρες των εξετάσεων;
-Κόκκινο κρέας, συκώτι, αυγά: είναι οι βασικότερες πηγές σιδήρου, ο οποίος είναι απαραίτητος σε πολλαπλές λειτουργίες του οργανισμού, καθώς συνεισφέρει στη σωστή οξυγόνωσή του
-Ελαιόλαδο, δημητριακά και ξηροί καρποί (αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια, κατά προτίμηση ανάλατα) μας εφοδιάζουν με βιταμίνη Ε που βελτιώνει τη συγκέντρωση και τη μνήμη
-Φρούτα και λαχανικά μάς παρέχουν βιταμίνη C, γνωστή για την ισχυρή αντιοξειδωτική της δράση και την ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού
-Ψωμί ολικής αλέσεως: πλούσιο σε βιταμίνη Ε αλλά και σε ανόργανα στοιχεία όπως μαγνήσιο και ψευδάργυρο, τα οποία έχει βρεθεί ότι βοηθούν στη μνήμη, την προσοχή, τη μαθησιακή και νοητική ικανότητα
-Λιπαρά ψάρια, καρύδια, σπόροι (ηλιόσπορος και λιναρόσπορος), σουσάμι: είναι πλούσια σε ω-3 και ω-6 λιπαρά οξέα τα οποία είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία του εγκεφάλου, ενώ έχει βρεθεί να έχουν μια ήπια αντικαταθλιπτική δράση
-Αποξηραμένα φρούτα (σύκα, σταφίδες, δαμάσκηνα): πλούσια σε αντιοξειδωτικές βιταμίνες Ε και C αλλά και σε σελήνιο, κάλιο και φυτικές ίνες αποτελούν καλή επιλογή για ένα θρεπτικό και γεμάτο ενέργεια σνακ.

Τι να προσέξουν αυτές τις μέρες;
Προτιμήστε μικρά γεύματα ανά 2-3 ώρες, η κατανάλωση των οποίων συμβάλλει στο να βρίσκεται ο μαθητής σε εγρήγορση και να αυξάνεται η αποδοτικότητά του. Ιδανικά, επιλέξτε σνακ που να είναι γευστικά και να δίνουν ενέργεια, όπως είναι τα φρούτα και οι χυμοί, τα γαλακτοκομικά, οι ξηροί καρποί ή ένα βραστό αυγό.
Αποφύγετε βαριά φαγητά, πολλά λιπαρά και τα πολλά γλυκά, καθώς μπορεί να προκαλέσουν δυσφορία ή δυσπεψία.
Την ημέρα πριν από τις εξετάσεις επιλέξτε κάποιο αγαπημένο φαγητό του μαθητή, που θα του προσφέρει ευχαρίστηση και θα του ανεβάσει τη διάθεση.

Το βράδυ πριν από τις εξετάσεις: Ένα βαρύ βραδινό μπορεί να επηρεάσει τη χαλάρωση και την ξεκούραση του μαθητή. Μερικές επιλογές είναι: 1 μερίδα ψητού κρέατος ή ψαριού συνοδευόμενα από σαλάτα εποχής, 1 ποτήρι γάλα με 1 τοστ με τυρί και γαλοπούλα, 1 γιαούρτι με λίγο μέλι και λίγους ξηρούς καρπούς.

Το πρωινό των εξετάσεων: Ένα ελαφρύ, τονωτικό πρωινό είναι απαραίτητο, γιατί παρέχει την απαιτούμενη ενέργεια και επιπλέον εξασφαλίζει αυξημένη μνήμη και καλύτερη συγκέντρωση Ένα καλό πρωινό μπορεί να περιλαμβάνει κάποιο γαλακτοκομικό προϊόν (γάλα ή γιαούρτι), ένα αμυλούχο τρόφιμο (δημητριακά πρωινού, ψωμί ή φρυγανιές), φρούτο ή χυμό, ταχίνι ή μέλι, αυγό, ξηρούς καρπούς. Συνδυάστε λίγη κανέλλα για έξτρα ενέργεια. Μαθητές που θα ξεκινήσουν την ημέρα των εξετάσεων με άδειο στομάχι κινδυνεύουν από ατονία ή ζαλάδα.
Η κατανάλωση καφέ και καφεϊνούχων σκευασμάτων μπορεί να προκαλέσει υπερδιέγερση και να μην αφήσει τον οργανισμό να ξεκουραστεί. Καλό είναι να μην καταναλωθούν καθόλου την ημέρα πριν τις εξετάσεις.

Αν έχετε διάθεση για γλυκό προτιμήστε:
Μέλι: καλύπτει την ανάγκη για γλυκό, ενώ ενισχύει τη μνήμη ή μαύρη σοκολάτα: το κακάο που περιέχει είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά ενώ αυξάνει την έκκριση ενδορφινών, ενισχύοντας τη διάθεση και τις εγκεφαλικές λειτουργίες. Ωστόσο, η κατανάλωσή της απαιτεί μέτρο, καθώς έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος και θερμίδες, οπότε η υπερκατανάλωση μπορεί να επιδράσει αρνητικά στη ρύθμιση του σωματικού βάρους.
Τα πολυβιταμινούχα συμπληρώματα μπορεί να παρέχουν στον οργανισμό συμπυκνωμένα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, ωστόσο δε θεωρούνται απαραίτητα όταν η διατροφή περιέχει όλα τα παραπάνω. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να θυμάστε ότι η λήψη συμπληρωμάτων δεν αποτελεί υποκατάστατο μιας πλήρους και ισορροπημένης διατροφής. Αυτή επιτυγχάνεται μόνο μέσα από την πρόσληψη τροφών.

Το πρόγραμμα για ημερήσια και εσπερινά λύκεια
Ώρα έναρξης εξέτασης: 8.30 π.μ., κοινή για τους υποψηφίους ημερήσιων και εσπερινών Λυκείων. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 8.00 π.μ.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 7-6
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ 10-6
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ + Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ &ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

ΤΕΤΑΡΤΗ 12-6
ΙΣΤΟΡΙΑ – ΦΥΣΙΚΗ – ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14-6
ΛΑΤΙΝΙΚΑ – ΧΗΜΕΙΑ – ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

ΤΡΙΤΗ 18-6
ΒΙΟΛΟΓΙΑ – ΒΙΟΛΟΓΙΑ Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Το πρόγραμμα για ημερήσια και εσπερινά ΕΠΑΛ
Ώρα έναρξης εξέτασης: 8.30 π.μ. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08.00 π.μ.
Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις ώρες, εκτός από το μάθημα ειδικότητας: Αρχιτεκτονικό Σχέδιο, για το οποίο είναι τέσσερις ώρες.

ΣΑΒΒΑΤΟ 8-6
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Άλγεβρα)

ΤΡΙΤΗ 11-6
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΟΔ) – ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ – ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ ΙΙ – ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

ΠΕΜΠΤΗ 13-6
ΑΝΑΤΟΜΙΑ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ II / ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΤΟΜΙΑΣ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΙΙ (ν.4473) – ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ 2 / ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ (ν.4473) – ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ / ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ-ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ (ν.4473) – ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

ΣΑΒΒΑΤΟ 15-6
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (Α.Ο.Θ.) – ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ / ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΔΙΚΤΥΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ν.4473) – ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ-ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΣΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ-ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ – ΑΡΧΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ – ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ (ΜΕΚ)/ ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΙΙ (ΜΕΚ II) (ν.4473)

ΤΕΤΑΡΤΗ 19-6
ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ/ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΛΟΙΟΥ ΙI (ν.4473) – ΥΓΙΕΙΝΗ – ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΘΕΡΜΑΝΣΕΩΝ – ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ – ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

ΠΕΜΠΤΗ 20-6
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΛΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ – ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΥΞΗΣ-ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ – ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ / ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ II (ν.4473)


Οι οδηγίες του υπουργείου Παιδείας
Με σχετική εγκύκλιο το υπουργείο Παιδείας δίνει οδηγίες για τη διενέργεια των Πανελλαδικών Εξετάσεων:
-Οι επιτηρητές απαγορεύεται να παρέχουν οποιαδήποτε διευκρίνιση, πληροφορία ή επεξήγηση στους εξεταζόμενους, εκτός των οδηγιών, διευκρινίσεων ή πληροφοριών που διαβιβάζονται σε αυτούς από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων δια των Λυκειακών Επιτροπών, τις οποίες διανέμουν ή ανακοινώνουν στους εξεταζόμενους, χωρίς να προβαίνουν σε δικές τους διευκρινίσεις.
-Οι επιτηρητές απαγορεύεται να φέρουν μαζί τους κινητό τηλέφωνο.
-Οφείλουν να συμπεριφέρονται κατά τρόπο που να μη δημιουργεί πρόβλημα στους εξεταζόμενους, αλλά και να ελέγχουν κατά τον αυστηρότερο τρόπο την πιθανότητα αντιγραφής ή συνεργασίας.
-Εφιστάται ιδιαίτερα η προσοχή των επιτηρητών ώστε κατά την είσοδο των εξεταζομένων να τους ενημερώνουν ότι δεν πρέπει να παίρνουν μαζί τους σημειώσεις ή κινητά τηλέφωνα ή άλλα αντικείμενα που δεν επιτρέπονται και τα οποία πρέπει να παραμένουν εκτός αίθουσας και να μην επιτρέπουν την είσοδο σε όποιον δε συμμορφώνεται με τις οδηγίες αυτές.
-Μετά την παραλαβή και του τελευταίου γραπτού, ελέγχουν και παραδίδουν αμέσως τα γραπτά στη Λυκειακή Επιτροπή, προκειμένου αυτή να τα προωθήσει στο Βαθμολογικό Κέντρο.
20180608_114150.jpg-Κατά τη διάρκεια της εξέτασης δεν επιτρέπεται στους εξεταζόμενους να βγουν από την αίθουσα εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις. Στην περίπτωση αυτή καλείται ο εφεδρικός/αναπληρωματικός επιτηρητής, ο οποίος συνοδεύει τον εξεταζόμενο έξω από την αίθουσα, ελέγχοντας τους χώρους που αυτός επισκέπτεται για την αποφυγή περίπτωσης δολίευσης των εξετάσεων. Σε καμιά περίπτωση δεν επιτρέπεται ο συνοδός να είναι καθηγητής του ίδιου Λυκείου που μετέχει με οποιαδήποτε ιδιότητα στη Λυκειακή Επιτροπή.
-Οι επιτηρητές μαζί με τη ΛΕΕ είναι υπεύθυνοι για το διαχωρισμό των υποψηφίων και για τη σωστή διανομή των θεμάτων, ώστε κάθε υποψήφιος να πάρει τα θέματα που αντιστοιχούν στην περίπτωσή του (Ημερήσια- Εσπερινά).
-Εφιστάται ιδιαίτερα η προσοχή στους επιτηρητές για την επίδειξη αισθήματος ευθύνης, πέραν του συνηθισμένου, λαμβάνοντας υπόψη την ανάγκη διαφύλαξης του κύρους, της αξιοπιστίας και του αδιάβλητου της διεξαγωγής των εξετάσεων.


Ευχές από το "Θ"
Εμείς από την πλευρά μας να ευχηθούμε καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους και να μην ξεχνούν ότι η ζωή δε σταματά στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, ούτε στην εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, ειδικά αν εισαχθούν σε ένα τμήμα που «δεν αγαπούν»…
Του Παναγιώτη Μπαμπαρούτση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα