Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου σήμερα, με 8 στους 10 Έλληνες να κάνουν χρήση του Ίντερνετ από φορητή συσκευή, όταν βρίσκονται εκτός του σπιτιού ή του χώρου εργασίας τους, αφήνοντας σχεδόν παντού το ψηφιακό τους αποτύπωμα.
Οι Έλληνες χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να ενημερωθούν (87,7%), για να στείλουν ή να λάβουν ηλεκτρονικά μηνύματα (77,9%), για να αφιερώσουν χρόνο σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (74,9%) αλλά και για να αναζητήσουν πληροφορίες για προϊόντα ή υπηρεσίες (88,3%).
Σύμφωνα με τον Jordan Baker, CEO του Sanity Marketing, υπάρχουν πέντε κορυφαίοι τρόποι για να ξεχωρίσεις τις fake reviews στο Internet
Δε «συμφωνούν» με τις άλλες κριτικές: Αν για παράδειγμα μπεις σε μία σελίδα γεμάτη με reviews που έχουν ένα αστέρι, είναι σχεδόν απίθανο μία κριτική με 5 αστέρια να είναι «αυθεντική». Eιδικά μάλιστα αν η συγκεκριμένη κριτική υπερθεματίζει υπέρ του προϊόντος
ή της υπηρεσίας και ο συντάκτης της αναρωτιέται για ποιο λόγο οι άλλες κριτικές είναι τόσο κακές. Αλήθεια, ποιος έχει τον χρόνο ή το ενδιαφέρον να υπερασπιστεί μία κριτική online;
Έχει γραφτεί από ένα προφίλ χωρίς άλλες κριτικές ή ακόμα χειρότερα, από ένα προφίλ γεμάτο με άσχετες κριτικές παντός θέματος: Πολλοί χρήστες τείνουν να βλέπουν το γράψιμο κριτικών ως hobby ή απλά ως συνήθεια. Πόσο πιθανό είναι κάποιος να έχει άποψη για έναν τοπικό φούρνο στον Καναδά και έπειτα ένα παγωτατζίδικο στο Soho του Λονδίνου;
Έχει γραφτεί από ένα profile χωρίς φωτογραφίες ή άλλες λεπτομέρειες: Συνήθως οι χρήστες που έχουν τον χρόνο και την τάση να ξοδεύουν τον χρόνο τους γράφοντας online κριτικές, θα αφιέρωναν έστω λίγα από τα λεπτά από την ημέρα τους για να φτιάξουν λίγο το προφίλ τους. Όταν ένας λογαριασμός δεν έχει καμία λεπτομέρεια, είναι πιθανόν ένας fake λογαριασμός, άρα και η κριτική του είναι fake. Αν πάλι ο χρήστης δηλώνει ότι μένει στην άκρη του κόσμου, αλλά γράφει review για ένα απομονωμένο χωριό στην Ουαλία, και πάλι δε φαίνεται πολύ λογικό.
Είναι «φτωχά» γραμμένη: Υπάρχουν πολλοί freelancers και μικρές επιχειρήσεις από διάφορες χώρες του κόσμου, που προσφέρουν υπηρεσίες συγγραφής κριτικών σε επιχειρήσεις ή freelancer websites γραμμένες στα αγγλικά. Πολλές φορές αυτό «φαίνεται» στον τρόπο γραφής, όπου εντοπίζονται συντακτικά ή γραμματικά λάθη.
Είναι ασαφής. Υπάρχουν reviews που θα μπορούσαν να σχετίζονται σχεδόν με τα πάντα. Κριτικές που σχολιάζουν πως «αυτό είναι τέλειο» ή «το λατρεύω» συνήθως είναι ψεύτικες. Έχει παρατηρηθεί άλλωστε πως οι χρήστες που έχουν μία θετική εμπειρία από ένα προϊόν ή μία υπηρεσία, τείνουν να αφήνουν λεπτομερείες reviews πάνω στον ενθουσιασμό τους. sanitymarketing
Νέος δικαστικός χάρτης: Οδηγίες της εισαγγελέως του Αρείου Πάγου ενόψει της
εφαρμογής του
-
Η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Γεωργία Αδειλίνη ενόψει της εφαρμογής του
νέου δικαστικού χάρτη απηύθυνε προς τις Εισαγγελίες της χώρας
οδηγίες.Ειδικότερα, ...
Πριν από 1 ώρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα