Οι δύο αλυσίδες που έχουν μεγάλο αριθμό κωδικών στα προϊόντα που ζητούν οι έμποροι να μην πωλούνται από τα σούπερ μάρκετ είναι η Σκλαβενίτης και τα Lidl και σε μικρότερο βαθμό οι ΑΒ Βασιλόπουλος και Μασούτης. Η πρώτη στα υπερμάρκετ της διαθέτει τόσο ανεπτυγμένο τμήμα ένδυσης όσο και επιπλών και ειδών σπιτιού ενώ η δεύτερη μέσω ειδικού εβδομαδιαίου φυλλαδίου (non food) ενημερώνει τους καταναλωτές για ρούχα, ηλεκτρικά ήδη, φυτά, και είδη διακόσμησης που μπορούν να βρουν στα καταστήματα της.
Αίτημα και από τα Jumbo
Μια πιθανή θετική ανταπόκριση του Υπουργείου Ανάπτυξης στο αίτημα της ΕΣΕΕ θα σήμαινε έναν σημαντικό «πονοκέφαλο» για τις αλυσίδες όχι τόσο σε οικονομικό επίπεδο όσο σε επίπεδο διαχείρισης καθώς θα πρέπει να κλείσουν διαδρόμους ή τμήματα μέσα στα καταστήματα τους ή να μεταφέρουν εμπορεύματα από ράφια σε χώρους που θα μπορούν να τα αγοράσουν οι καταναλωτές και το αντίστροφο.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το ίδιο αίτημα φέρεται να είχαν καταθέσει και άλλες αλυσίδες εκτός του χώρου των σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με πληροφορίες του News24/7 το θέμα είχε θίξει κατά το πρώτο lockdown η διοίκηση των Jumbo η οποία ζητούσε να παραμένουν ανοιχτά τα καταστήματα της καθώς πωλούσε – έστω και σε μικρό βαθμό – τρόφιμα, καθαριστικά και άλλα προϊόντα που πωλούνται από τα σούπερ μάρκετ.
Τέλος το θέμα της συνέχισης λειτουργίας τους σε περίπτωση δεύτερου lockdown είχαν θέσει και οι αλυσίδες και τα καταστήματα τεχνολογίας καθώς σύμφωνα με τους ισχυρισμούς τους πωλούν είδη πρώτης ανάγκης για τηλεργασία. aftodioikisi
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα