Όπως κάνουν γνωστό οι καθηγητές της δευτεροβάθμιας: “Η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας εκμεταλλευόμενη την πανδημία και την αδυναμία μαζικής αντίδρασης που αυτή επιφέρει, προωθεί ένα πλήθος αντιεκπαιδευτικών και αντεργατικών «μεταρρυθμίσεων» (νομοσχέδιο για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση, καταστρατήγηση του πίνακα αναπληρωτών μέσω τοπικών προσκλήσεων), ενώ ακόμη και σήμερα μεγάλος αριθμός μαθητών έχουν αποκλειστεί από την εκπαιδευτική διαδικασία, αφού παρά τις συνεχείς επικοινωνιακές εξαγγελίες της υπουργού, ακόμα και σήμερα δεν έχουν διατεθεί κονδύλια από τον προϋπολογισμό του ΥΠΑΙΘ για παροχή εξοπλισμού, με αποτέλεσμα οι εικόνες μαθητών σε δημόσιους χώρους αναζητώντας σύνδεση στο Διαδίκτυο, να είναι καθημερινό φαινόμενο. Αντί το ΥΠΑΙΘ να ασχοληθεί με τα πάμπολλα προβλήματα της τηλεκπαίδευσης, αντί να φροντίσει για ψυχοπαιδαγωγική στήριξη των μαθητών/τριών, προκρίνει την αξιολόγησή τους. Η υφυπουργός Παιδείας, μετά από εισήγηση του ΙΕΠ, καλεί τους εκπαιδευτικούς να βάλουν διαγωνίσματα και να καταθέσουν βαθμολογίες, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, όπως συμβαίνει υπό φυσιολογικές συνθήκες. Σε καμία διάταξη όμως της κείμενης νομοθεσίας δεν προβλέπεται «τηλεαξιολόγηση» των μαθητών”.
Το Δ.Σ της Α’ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας ομόφωνα αποφάσισε: Να προτείνει στα μέλη της ότι, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, δύνανται να μην βάλουν ωριαίο διαγώνισμα στο πρώτο τετράμηνο και ακόμα και να μην καταθέσουν βαθμολογία με αιτιολογημένο σημείωμά τους. Να προβεί σε παράσταση διαμαρτυρίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Μεσσηνίας σήμερα στις 2 μ.μ. Οι εκπαιδευτικοί ακόμη ζητούν: Προαιρετική εφαρμογή της υπ’ αρ. 167603/ΓΔ4 εγκυκλίου για την αξιολόγηση, δίνοντας ξεκάθαρα τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να κρίνουν κατά περίπτωση αν δύνανται να προχωρήσουν στις διαδικασίες αξιολόγησης των μαθητών τους, όταν ανοίξουν τα σχολεία. Απόσυρση του νομοσχεδίου Κεραμέως για την ΕΕΚ, παράταση των θητειών των υφιστάμενων αιρετών, μέχρι οι συνθήκες να επιτρέψουν την ασφαλή διενέργεια διά ζώσης εκλογών, καμία καταστρατήγηση του πίνακα αναπληρωτών, αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, παροχή εξοπλισμού, προστασία των προσωπικών δεδομένων της εκπαιδευτικής κοινότητας, κάλυψη των κενών, λήψη μέτρων για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων. Ακόμη: μη προσμέτρηση των απουσιών, που έγιναν χωρίς υπαιτιότητα των μαθητών στο χαρακτηρισμό φοίτησης, άμεση μείωση της διδακτέας και εξεταστέας ύλης για όλες τις τάξεις και επανάληψη της εξ αποστάσεως διδαχθείσας ύλης, μόλις ανοίξουν τα σχολεία. Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων, ιεράρχηση των σκοπών της εκπαιδευτικής διαδικασίας για τη φετινή σχολική χρονιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια
Δεν βρέθηκαν σχόλια γι'αυτό το άρθρο.
Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει το άρθρο χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα